23. Danny Welbeck

Her kan man løbende diskutere nuværende og tidligere Arsenal spillere og deres præstationer. Afsluttede Arsenal spiller handler kan også diskuteres her.

Moderator: admin

Post Reply
Steensen
Arsenal Danmark medlem

Re: 23. Danny Welbeck

Post by Steensen » 7. Sep. 2015 21:34

ajakob wrote:
Steensen wrote:
MichaeL wrote:Ærgeligt for Welbz og for holdet at han er ude i så lang tid, havde Wenger sagt et par dage inden deadline a Welbeck var ude indtil nytår havde en potentiel handel for en ny angriber sikkert blevet besværligjort, situationen gør en leje-aftale optimal men Wenger må have vurderet at det som var på markedet ikke er bedre end Campbell/Akpom.
Akpom var jo allerede udlejet på daværende tidspunkt. Det gør det jo blot mere idiotisk ikke, at hente et eller andet ind til pladsen.
Mon ikke han kan tilbagekaldes, hvis det går helt galt?
Det er ikke til at vide, men er han en god nok?

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 7. Sep. 2015 21:57

Steensen wrote: Det er ikke til at vide, men er han en god nok?
Nej. Han er 19 år, og han er et fint talent, men det er tvivlsomt, at han nogensinde slår igennem hos os, tror jeg. Så at han skulle være klar nu? Jeg tror ikke på det.

EDIT: Citeringsfejl justeret.
Last edited by araAFC on 8. Sep. 2015 19:45, edited 1 time in total.

Steensen
Arsenal Danmark medlem

Post by Steensen » 7. Sep. 2015 22:22

araAFC wrote:
Steensen wrote:
ajakob wrote: Det er ikke til at vide, men er han en god nok?
Nej. Han er 19 år, og han er et fint talent, men det er tvivlsomt, at han nogensinde slår igennem hos os, tror jeg. Så at han skulle være klar nu? Jeg tror ikke på det.
Lige mine ord!

cnissen
Normal Bruger

Post by cnissen » 8. Sep. 2015 9:12

http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... onths.html

6 måneder siger Roy.. Så vi skal nok ikke forvente os for meget af ham før marts engang.. :/ Havde ellers været godt at have en frisk spiller klar til at gå ind og starte nogle kampe fra starten af januar.

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 8. Sep. 2015 13:28

araAFC wrote:
Steensen wrote:
ajakob wrote: Nej. Han er 19 år, og han er et fint talent, men det er tvivlsomt, at han nogensinde slår igennem hos os, tror jeg. Så at han skulle være klar nu? Jeg tror ikke på det.
Lige mine ord!
Hvem er det i er enige om er 19 år og har et fint talent? :mrgreen: :mrgreen:

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 8. Sep. 2015 15:14

Gabe wrote: Hvem er det i er enige om er 19 år og har et fint talent? :mrgreen: :mrgreen:
Er det et seriøst spørgsmål? Se øverst på denne side. Din research må i givetfald være ikke-eksisterende.

Svaret er dog: Chuba Akpom

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 8. Sep. 2015 16:19

Jeg vil lige pointere, at der er fejl i nogle af de citeringer, der er lavet.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 24. Sep. 2015 13:26

Physioroom.com noterer sig at Welbeck først er tilbage i midtjanuar.. :cry:

Så kan vi regne med marts og forhåbentlig de afgørende Champions League kampe.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Re:23. Danny Welbeck

Post by Blastino » 23. Oct. 2015 17:39

Sir_Hisss wrote:Hahahahhahahahaha for evigt til grin, for evigt uambitiøs.

Se hvad vores konkurrenter har signet af anerkendt verdensklasse spillere.
Man U. Falcao
Chelsea Diego Costa
Everton Lukaku
Liverpool Balotelli - bemærk samme pris som vi giver for Wellbeck.

Arsenal Welbeck - hahahahaha sikken en joke.

Man U. signer Falcao verdensklasse, hvad 200 mål i lidt over 300 kampe. Vi signer så det lort som Man U. ikke kunne bruge.
Hva så Sir_Hisss. Nu er der gået lidt over et år siden vi hentede Welbeck.
Nu sammenlignede du vores køb af Welbeck med vores konkurrenters indkøb af hhv. Falcao, Costa, Lukaku og Balotelli (Konkurrent, Everton, Really???). Hvordan synes du han har gjort det i sin helhed og ift. de spillere du listede op?

Der er vel ikke to meninger om, at Welbeck var bedre end både Falcao og Balotelli. Det er simpelthen indiskutabelt. Endda to spillere der blev markant fremhævet af dig.

Hvad angår Lukaku, så var han bedre end Welbeck, men han scorede kun 6 mål mere, og han spillede 11 kampe flere eller 1195 minutter mere. Sikkert også langt flere kampe som angriber.

Costa var flere niveauer over Welbeck i hans første sæson. Det hersker der ingen tvivl om.

Min egen holdning er, at Welbeck slet ikke var så dårlig som man frygtede. Ja, hans end-product var for svagt, men han bidrager med så defensivt, som ingen af de ovennævnte gør. Hvilket gør ham til et godt taktisk alternativ på på eks. en svær udebane. En +15 måls angriber tror jeg ikke han bliver, men +10 mål kan også gøre det - som 3. valg vel og mærket.

Hvad med jer andre? Hvordan vil I bedømme Welbecks tid i klubben indtil videre? Kom til i starten af september sidste år og har ikke spillet siden omkring April?
Torreira <3

ZlatkoM
Normal Bruger

Post by ZlatkoM » 15. Dec. 2015 15:09

http://news.arseblog.com/2015/12/report ... k-delayed/

selvfølgelig hvad fanden skulle der ellers ske?!?!?!
Stolt Arsenal fan i modgang og modgang!

"Einstein once said the definition of insanity is doing the same thing, over and over and over again, expecting different results. Arsenal have become a home for the insane, with Wenger AND the board running the asylum with seemingly no escape."

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 20. Dec. 2015 13:57

Det er noget skidt med den skade.

Mon det ser bedre ud i februar?

“Unfortunately he was injured at the end of April and we are now at the end of December and he is still not available because of a bone bruising (knogleømhed). That deteriorated and it is a big blow to us.Especially now we cannot rotate.” udtaler Professoren.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 21. Dec. 2015 11:04

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/opti ... -ret-godt/

- Det går ret godt. Med den måde, det går, er jeg mere positiv og glæder mig bare til at komme tilbage på banen. Det er en alvorlig skade, og det har været en frustrerende periode, men det er en del af fodbolden, siger Welbeck til SkySports.

- Jeg begynder at se lyset for enden af tunnellen nu. Jeg har snakket nytår, januar og februar, men jeg kan ikke sætte en eksakt dato endnu. Jeg skal bare sikre at jeg er på 100 procent, når jeg kommer tilbage.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 17. Jan. 2016 0:06

Danny er tilbage i træning. Et comeback til kamp i PL må dog vente en god tid endnu, da han har været ude så længe.

Krydser alt hvad jeg har for at manden kun bliver stærkere, slipper for skader og bliver en gevinst når sæsonen spidser til.

Olitast
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Olitast » 19. Jan. 2016 0:02

What ya doin'? Sussribe!

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 19. Jan. 2016 0:12

Olitast wrote:What ya doin'? Sussribe!
Image
Image