X. Petr Čech

Her kan man løbende diskutere nuværende og tidligere Arsenal spillere og deres præstationer. Afsluttede Arsenal spiller handler kan også diskuteres her.

Moderator: admin

Post Reply
Nesdam
Normal Bruger

Re: 33. Petr Čech

Post by Nesdam » 4. Aug. 2015 12:53

wagner444
Arsenal Danmark medlem

Post by wagner444 » 4. Aug. 2015 13:02

Tanken om at have en førstekeeper der spiller Foo Fighters på trommer i sin fritid...
Overstående er jo bare sund fornuft.

Fabregas4
Normal Bruger

Post by Fabregas4 » 4. Aug. 2015 18:05

:shock:

Jeg troede ikke han kunne blive mere awesome, men han overrasker gang på gang. Legende allerede.
Nyt brugernavn, please.

Image

Michael-Arsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by Michael-Arsenal » 6. Aug. 2015 21:50

Oh, Petr Cech is magic,
He wears a magic hat,
He could've stayed at Chelsea
But he said "No, fuck that!"
He saves it with his left hand,
He saves it with his right,
And when we win the league again we'll sing this song all night.
"Is the Arsenal shirt too heavy for you? Stop hiding behind Arsène Wenger and be more than mediocre."

- Thierry Henry on the Arsenal-players.

Steensen
Arsenal Danmark medlem

Post by Steensen » 7. Oct. 2015 11:04

Image

Klasse af Cech :D :D :D

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Post by Blastino » 7. Oct. 2015 11:35

Steensen wrote:Image

Klasse af Cech :D :D :D
Så fik han også prøvet at komme ud fra feltet i Premier League :lol:
Torreira <3

Cliffen
Arsenal Danmark medlem

Post by Cliffen » 9. Oct. 2015 14:16

Her er et interview med Cech, hvor han blandt andet snakker om sine manglende kampe i Champions League: https://www.reddit.com/r/Gunners/commen ... scence_of/

Although in Premier League you are constantly being in the starting XI, you've watched both lost Champions League duels from the bench. Did manager Wenger talk to you why he didn't pick you?
I knew in advance that I won't be playing. It's a manager's decision which I have to respect. Of course I wanted to play, but with the number of difficult matches during season in big clubs, it is not possible to play every game. I think there was a bit too much unnecessary talk about David Ospina's mistake. He's an excellent keeper, he's got a load of experience and last year he had an amazing showing in the World Cup. Whenever a loss happens, everyone tries to find something. But we win and lose as a team, it's not about individuals.

Can we assume that with zero points in the CL group so far, will manager Wenger change the number one keeper?
If he says that I'll play, I'm ready. But it's not pre-decided who and when will start.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 21. Oct. 2015 15:08

Det er LÆKKERT vi endelig har fået en TOPmålmand i Cech.

Her er hans præstation mod en TOPklub som Bayern München.

http://m.youtube.com/watch?v=WaxTDM0ySoE
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

FAXE
Normal Bruger

Post by FAXE » 21. Oct. 2015 15:51

Når man ser sådan en video synes jeg det bliver tydeligt hvor meget mere der er til målmandsspillet end 'bare' de store redninger. Der var vel ingen af de redninger han lavede som man ikke ville have forventet at en fornuftig målmand ville redde - måske med undtagelse af den han vifter over mål fra Lewandowski(?). Han virker bare så sikker og rolig i alt, og dét er virkelig værdifuldt. Tror næsten ikke at man kan overvurdere hvor stor en betydning han har for holdet og spillet.

Edit: Jeg kan læse at den store chance til Lewandowski hvor Kos kommer tilbage i en glidende blokering, faktisk er en redning af Cech. Dén er stor.

the Western zoo
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by the Western zoo » 22. Oct. 2015 14:15

FAXE wrote:Når man ser sådan en video synes jeg det bliver tydeligt hvor meget mere der er til målmandsspillet end 'bare' de store redninger. Der var vel ingen af de redninger han lavede som man ikke ville have forventet at en fornuftig målmand ville redde - måske med undtagelse af den han vifter over mål fra Lewandowski(?). Han virker bare så sikker og rolig i alt, og dét er virkelig værdifuldt. Tror næsten ikke at man kan overvurdere hvor stor en betydning han har for holdet og spillet.

Edit: Jeg kan læse at den store chance til Lewandowski hvor Kos kommer tilbage i en glidende blokering, faktisk er en redning af Cech. Dén er stor.
Cech laver muligvis ikke de mest spektakulære redninger (lige med en undtagelse), men det jeg synes er fedest ved ham, er at han er på hele kampen igennem. Med ham mellemstænger sidder man ikke bare og venter på, han laver noget åndssvagt eller har en periode, hvor han er helt groggy. Det er også derfor, jeg synes, det er så ærgerligt, at Szcz ikke blev og lærte noget seriøsitet af Cech.

FAXE
Normal Bruger

Post by FAXE » 26. Oct. 2015 22:11

Ok. Der er også en del store redninger når man ser tilbage på sæsonen so far:

https://www.youtube.com/watch?v=Hk2YMZHb5m8

Havde ikke troet at han ville blive så god for os. Frygtede faktisk at vi igen havde købt katten i sækken fra en konkurrent da han blev annonceret.

Og så er han tilmed en flot fyr når han smider kysen!

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 8. Nov. 2015 16:35

Krydser fingere for at Cech kommer op på siden af David James' Premier League rekord med 169 clean sheets i Premier League..

Ville være lækkert og så lige på hjemmebane mod naboerne fra Tottenham at testen skal stå.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Jan BRX » 8. Nov. 2015 19:18

Er Peter Cech ikke allerede forbi de 169 clean sheets? Er ikke så god til at checke statistikker, men jeg synes jeg har læst det et stede

Fedder
Arsenal Danmark medlem

Post by Fedder » 8. Nov. 2015 19:24

Jan BRX wrote:Er Peter Cech ikke allerede forbi de 169 clean sheets? Er ikke så god til at checke statistikker, men jeg synes jeg har læst det et stede
Synes de engelske kommentatorer sagde at det så ikke blev i dag han rykkede forbi.

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 7. Dec. 2015 21:38

Image

Post Reply