34. Granit Xhaka

Her kan man løbende diskutere nuværende og tidligere Arsenal spillere og deres præstationer. Afsluttede Arsenal spiller handler kan også diskuteres her.

Moderator: admin

Post Reply
Steensen
Arsenal Danmark medlem

34. Granit Xhaka

Post by Steensen » 20. May. 2016 15:54

Jeg åbner tråden allerede inden bekræftelsen, da alle pålidelige medier melder, at den er lige på trapperne.

Velkommen til Granit! Han skulle minde en del om Wilshere - bare uden glasankler :)
Last edited by Steensen on 31. May. 2016 15:44, edited 2 times in total.

theo-walcott
Normal Bruger

Re: X. Granit Xhaka

Post by theo-walcott » 20. May. 2016 15:57

Er han DM eller CM?

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Post by Blastino » 20. May. 2016 16:00

theo-walcott wrote:Er han DM eller CM?
Begge dele har jeg læst mig frem til. Har læst han bliver beskrevet som en Alonso-type.
Torreira <3

Olitast
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Olitast » 20. May. 2016 17:20

Image

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 20. May. 2016 17:41

Jeg venter med at løfte armene. Det husker jeg Higuain-tråden for godt til.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

Steensen
Arsenal Danmark medlem

Post by Steensen » 20. May. 2016 18:20

ajakob wrote:Jeg venter med at løfte armene. Det husker jeg Higuain-tråden for godt til.
Ornstein har talt:
David Ornstein ‏@bbcsport_david 56m56 minutes ago
Arsenal close to signing Gladbach mdf Granit Xhaka. Agreement reached on £30m deal, in London to finalise terms, medical this weekend #AFC

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 20. May. 2016 19:06

Steensen wrote:
ajakob wrote:Jeg venter med at løfte armene. Det husker jeg Higuain-tråden for godt til.
Ornstein har talt:
Arsenal close to signing Gladbach mdf Granit Xhaka. Agreement reached on £30m deal, in London to finalise terms, medical this weekend #AFC
jeg hæfter mig ved "close", "finalise" og "medical". Der er altså to risikomomenter.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

Steensen
Arsenal Danmark medlem

Post by Steensen » 20. May. 2016 19:09

ajakob wrote:
Steensen wrote:
Ornstein har talt:
jeg hæfter mig ved "close", "finalise" og "medical". Der er altså to risikomomenter.
Der er selvfølgelig altid en risiko, men handlen er i hvert fald 95% sikker.

Michael-Arsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by Michael-Arsenal » 20. May. 2016 22:06

Image

Fotograf fra BMG. Ser sgu bedre og bedre ud.
"Is the Arsenal shirt too heavy for you? Stop hiding behind Arsène Wenger and be more than mediocre."

- Thierry Henry on the Arsenal-players.

danial-haraldsen
Normal Bruger

Post by danial-haraldsen » 20. May. 2016 23:12

Olitast wrote:Image
Olitast, du giver så meget kulør til dette forum, tak for det. Og så tyder dit avatar endda på at du lytter til Burial, for nu at gå helt off-topic 8)

Friendly Fire
Normal Bruger

Post by Friendly Fire » 20. May. 2016 23:51

Xhaka og coq starter begge inde.
Bænken ser således ud: Ramsey, wilshire, elneny, santi.
Forstår absolut ikke elneny købet...
Nogen må ud selvom de kan spille ude af position...eller Wenger mener i hvert fald at de kan roteres :?

Olitast
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Olitast » 21. May. 2016 0:37

danial-haraldsen wrote:
Olitast, du giver så meget kulør til dette forum, tak for det. Og så tyder dit avatar endda på at du lytter til Burial, for nu at gå helt off-topic 8)
Tak for de pæne ord, du burde selve tage at poste lidt mere! Jeg er glad for, at du forstod referencen 8)

Og ja, Burial er nok det tætteste, man kommer på min "religion". Du har sgu god smag. Hvad er dit yndlingsnummer med ham?

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 21. May. 2016 0:56

Olitast wrote:
danial-haraldsen wrote:
Tak for de pæne ord, du burde selve tage at poste lidt mere! Jeg er glad for, at du forstod referencen 8)
Må erkende, at jeg lige skulle vende den et par gange, før jeg fangede, hvad du mente. Også selvom jeg genkendte figuren pinligt hurtigt :oops: :o
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

danial-haraldsen
Normal Bruger

Post by danial-haraldsen » 21. May. 2016 2:11

Olitast wrote:
danial-haraldsen wrote:

Og ja, Burial er nok det tætteste, man kommer på min "religion". Du har sgu god smag. Hvad er dit yndlingsnummer med ham?
Må som Kejser også indrømme, at jeg genkendte billedet en kende for hurtigt. Det ser dog ud som om den er så godt som hjemme, men venter naturligvis spændt på bekræftelse på arsenal.com, da man tidligere har brændt nallerne.

At have stiftet bekendskab med Burials musik er bestemt ikke noget jeg fortryder. Hans beskidte, rå og groovy 2-step trommer tryllebandt mig ved første lyt. 'Untrue' anser jeg som hans mesterværk og er det jeg har lyttet allermest til, og det ville være vanskeligt at vælge et yndlingsnummer herfra, men 'Etched Headplate', 'Untrue' (nummeret) og 'Shell of Light' går rent ind hver gang. Hans debutalbum har jeg det lidt sværere med, men håber det vil 'vokse' på mig med tiden. Desuden er jeg vild med hans samarbejde med henholdsvis Four Tet og Thom Yorke, forsangeren fra mit all-time yndlingsband Radiohead.

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 21. May. 2016 13:19

Image

Enten en der er mega god til at bruge Photoshop, eller også er den hjemme ;)

Post Reply