Arsenal-Burnley (PL) MOM Post-match debat

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Hvem var vigtigste/bedste spiller for Arsenal.

Poll ended at 29. Jan. 2017 17:19

Cech
1
3%
Gabriel
3
9%
Mustafi
8
24%
Koscielny
4
12%
Monreal
1
3%
Ramsey
2
6%
Xhaka
0
No votes
Iwobi
1
3%
Özil
3
9%
Alexis
11
32%
Giroud
0
No votes
Coquelin
0
No votes
Bellerin
0
No votes
Welbeck
0
No votes

Total votes: 34

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Arsenal-Burnley (PL) MOM Post-match debat

Post by Jan BRX » 22. Jan. 2017 17:19

Stem kun hvis du har set hele kampen.
Afstemningen løber i 7 dage

Fabregas4
Normal Bruger

Re: Arsenal-Burnley (PL) MOM Post-match debat

Post by Fabregas4 » 22. Jan. 2017 17:25

Titi wrote:
AndersArsenal wrote:
Titi wrote:JEg tror aldrig vi har haft en sæson hvor dommerne har været så meget med os. Hvor mange point har de sikret os nu? 6?
De kostede os tre point mod City. Prøver du at sige, vi har været heldige med dommerne?
Vi har været sindsyg heldige med dommerne. Idag 2 point, sidst imod burnley 2 point og Southampton mener jeg heller ikke der var straffe, så også 2 point der. Og er ikke af den overbevisning der var offside på Sane eller at Silva rigtig påvirkede noget.
Patetiske indlæg. Hvad snakker du om man?

Hvor var vores straffespark da Mustafi bliver nedlagt på lignede vis som en af deres spillere gjorde ved deres straffe? Der har været utallige af disse episoder, hvor modstanderen har fået straffe for ingenting, hvorimod, vi har sgu blive slagtet før vi fik det.
Nyt brugernavn, please.

Image

Nico_gooner
Normal Bruger

Post by Nico_gooner » 22. Jan. 2017 17:34

Der VAR rødt til Xhaka.
Der SKULLE have været dømt straffe på Mustafi.
Der VAR straffe til Burnley.
Kosciely VAR offside da der bliver begået straffe på ham.

Men who gives a fuck? Vi fik 3 livs vigtige. Håber virkelig det her resultat kan give holdet et kæmpe løft, så vi endelig kommer helt op i gear.

Hvor er Jon Moss dog en helt igennem elendig dommer, havde så mange dårlige kendelser og der var INGEN linje i hvad han dømte. Men det er desværre bare sådan Premier League er i år, Anthony Taylor, Mike Dean, og Jon Moss er simpelthen elendige.

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 22. Jan. 2017 17:43

Titi wrote:Vi har været sindsyg heldige med dommerne. Idag 2 point, sidst imod burnley 2 point og Southampton mener jeg heller ikke der var straffe, så også 2 point der. Og er ikke af den overbevisning der var offside på Sane eller at Silva rigtig påvirkede noget.
Seriøst? Skal vi tage kampene fra en ende af? Og hvis vi har været "sindsygt heldige" med dommerne, hvad hulan har Tottenham og United så eksempelvis været?

En kamp, der udvikler sig mærkeligt, men hvor jeg egentlig overordnet synes, at vi gør det godt. Indtil Xhaka bliver sendt ud (helt korrekt - man kan så undre sig over, at en mand som Rojo kan slippe afsted med tacklinger værre end den to gange indenfor få dage), skaber vi chancer ved stort set hvert angreb, og har godt styr på det.

Jeg skal stadigvæk lige synke den. Det var godt nok vildt.

Stemte Mustafi som MOM, men burde nok have givet den til Özil.
Image

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 22. Jan. 2017 17:44

Fabregas04: Vi har fået 3 kendelser i overtime nu som gav os tre sejre. Det er edermandme heldigt.
Og kan jeg faktisk ikke huske jeg nogensinde har set før.
The club is a joke, one season ticket cost £1300, that lets you see your best players leave and people who are nowhere near replacing that player come in. The club doesnt care about mediocrity, every season it gets worse".

Random Guy på Mania.

Danne
Arsenal Danmark medlem

Post by Danne » 22. Jan. 2017 17:47

Jeg ved ikke hvad der er mest chokerende.. dommer niveauet i PL, eller folk der stemmer Mustafi som MOM.
"I shall not rest until Leeds United are kicked out of the football league. Their fans are the scum of the earth, absolute animals and a disgrace. I will do everything in my power to make sure this happens”.

Ken Bates, nu ejer i Leeds.

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 22. Jan. 2017 17:48

Danne wrote:Jeg ved ikke hvad der er mest chokerende.. dommer niveauet i PL, eller folk der stemmer Mustafi som MOM.
Hvem har du selv stemt på?
Image

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 22. Jan. 2017 17:48

Danne wrote:Jeg ved ikke hvad der er mest chokerende.. dommer niveauet i PL, eller folk der stemmer Mustafi som MOM.
Ja Mustafi lavede fandme mange dumme fejl idag.
The club is a joke, one season ticket cost £1300, that lets you see your best players leave and people who are nowhere near replacing that player come in. The club doesnt care about mediocrity, every season it gets worse".

Random Guy på Mania.

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 22. Jan. 2017 17:51

Titi wrote:
Hvad lavede han af fejl i 2. halvleg? Han scorer et mål, og generelt står forsvaret godt. Der var problemer i starten af kampen, men så er det vist heller ikke værre, hva'?
Image

Fantastic-Fab
Arsenal Danmark medlem

Post by Fantastic-Fab » 22. Jan. 2017 17:51

I dag kan man isoleret set ikke brokke sig over dommeren, det er bare frusterende der ingen konsekvens er. Mustafi bliver snydt for et straffespark, i overtiden får Burnley et for nærmest en identisk situation. Coquelin og Gray der er uopmærksomme, begge skal vel dømmes, men det er vel endnu mere forkert kun at fløjte det ene. Ja der er offside på Kosielny. Der var vi heldige. Xhakas røde kort er der isoleret set, men Rojo får gult for mere voldsomme to fodstacklinger. Hvor er linjen?

Skyspors kører det der "ref-watch" efter runden. Ifølge en ekspert skulle der have været dømt mål imod Burnley. Fuldkommen korrekt kendelse. http://www.skysports.com/football/news/ ... ly-awarded

Hjemme Southampton blev lignende kørt, hvor dommeren også sagde der skulle dømmes straffe. Carragher bakkede op.
http://www.skysports.com/football/news/ ... outhampton

Så dine 4 point er vel væk nu, Titi?

Så kan jeg begynde at tage den anden vej. Citys mål (nogle vil argumentere for begge) skal der dømmes offside. Vi var dårlige i den kamp, men havde vi fået noget med fra Etihad hvis linjevogteren havde været vågen. Jeg tror det.

Darmian skal smides ud imod os på Oldtrafford. Var vi dårlige - ja, havde vi vundet med overtal i 65 minutter. Jeg tror det.

Evertons winner bliver afgjort på et hjørnespark, hvor det er så tydeligt at der er målspark. Havde vi fået point med fra Goodison hvis dommeren havde været vågen. Jeg tror det.

Vinder vi kampen i Bournemouth, hvis Bellerin får frispark ved 2-0? Måske.

Flere kampe, hvor vi alligevel har reddet den hjem, er mange tvivlsomme kendelser gået den anden vej. Jeg husker straffespark imod Alexis i Sunderland, som ikke bliver dømt. Bournemouth straffe som virkelig også hænger i den tynde ende. Xhaka rødt kort som ligner et klart gult.
"What a finish at the Emirates. Absolutely unbelievable. He doesn't score many headers but i have often wondered why when I see the quality of this one" (...) "The biggest of games the biggest of names" (Andy Gray og Martin Tyler post Henry goal vs United)

Fantastic-Fab
Arsenal Danmark medlem

Post by Fantastic-Fab » 22. Jan. 2017 17:52

Titi wrote:Fabregas04: Vi har fået 3 kendelser i overtime nu som gav os tre sejre. Det er edermandme heldigt.
Hvilke???
"What a finish at the Emirates. Absolutely unbelievable. He doesn't score many headers but i have often wondered why when I see the quality of this one" (...) "The biggest of games the biggest of names" (Andy Gray og Martin Tyler post Henry goal vs United)

Danne
Arsenal Danmark medlem

Post by Danne » 22. Jan. 2017 17:52

AndersArsenal wrote:
Hvem har du selv stemt på?
Ozil. Han holder styr på tingene i dag. Især i 2 halvleg, hvor vi er små presset.
"I shall not rest until Leeds United are kicked out of the football league. Their fans are the scum of the earth, absolute animals and a disgrace. I will do everything in my power to make sure this happens”.

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 22. Jan. 2017 17:53

AndersArsenal wrote:
Titi wrote:
Hvad lavede han af fejl i 2. halvleg? Han scorer et mål, og generelt står forsvaret godt. Der var problemer i starten af kampen, men så er det vist heller ikke værre, hva'?
Han lavede 2-3 direkte tåbelige frisspark i farlige situationer i 2. halvleg.

Random Guy på Mania.

Titi
Arsenal Danmark medlem

Post by Titi » 22. Jan. 2017 17:53

Fantastic-Fab wrote:
Titi wrote:Fabregas04: Vi har fået 3 kendelser i overtime nu som gav os tre sejre. Det er edermandme heldigt.
Hvilke???
2*Burnley og Southampton.

Random Guy på Mania.

Danne
Arsenal Danmark medlem

Post by Danne » 22. Jan. 2017 17:53

AndersArsenal wrote:
Titi wrote:
Han laver 3 kæmpe fejl afleveringer i første halvleg. Hvis du ikke kan huske dem, så finder jeg gerne et kinesisk stream, og finder de præcise tidspunkter for dem.

Har en situation med Gray også, hvor han bliver løbet helt over ende. Laver nogen dumme frispark også. Især i 2 half.

Post Reply