Stoke - Arsenal 1-4 (PL) MOM / Post Match Debat

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Post Reply

Arsenals MoTM?

Cech
0
No votes
Holding
4
24%
Mustafi
0
No votes
Koscielny
0
No votes
Bellerin
0
No votes
Monreal
0
No votes
Coquelin
0
No votes
Xhaka
0
No votes
Özil
4
24%
Alexis
8
47%
Giroud
1
6%
Ramsey
0
No votes
Welbeck
0
No votes
Walcott
0
No votes

Total votes: 17

CescFabregas
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Stoke - Arsenal 1-4 (PL) MOM / Post Match Debat

Post by CescFabregas » 13. May. 2017 20:20

Hvem var vores man of the match? Afstemningen er åben i syv dage. Stem venligst kun, hvis du har set kampen.
"If they need some help one day.. I'll be around"

- Thierry Henry

Alansmith
Arsenal Danmark medlem

Re: Stoke - Arsenal 1-4 (PL) MOM / Post Match Debat

Post by Alansmith » 13. May. 2017 20:48

Fin sejr. En usædvanlig sølle indsats af Stoke, som vi udnytter godt. Presset ligger på Liverpool nu. Vi har en realistisk mulighed for 4. pladsen nu.

Sanchez var efter min mening klart bedste mand.
Klik for at tjekke ventetiden: Farvel Arsene Wenger

Don Karnage
Normal Bruger

Post by Don Karnage » 14. May. 2017 1:10

Det her var en virkelig speciel sejr, på en del områder. Vi får 3 points(!), holder den gode stime (Hvad sker der, vi har slået Mourinho, United, Shampton away og nu Stoke away!?!) og sætter os igennem på endnu en svær udebane. Dertil, og måske endnu vigtigere, skete der bare en række pisse nice ting, under kampen, set med Arsenal-briller:
1) Holding er et beast! Hans tur til Arnautovic er klasse! Hold nu kæft jeg elsker det - og jeg elsker vi har en ung engelsk gut, der gør der :D Payback for Ramsey og Debuchy!
2) Selvom han gør sit bedste, formår Mike Dean ikke at give Stoke sejren
3) Alexis signaler: Jeg synes, det ligner, at Alexis signalerer i sn jubelscene, at han bliver i Arsenal. Alexis bad selv om at blive skiftet ud og hyggede sig max med Iwobi på bænken

Angående selve kampen:
Jeg synes, som kampen forløber, vi spiller rigtig fint. Bedre boldflow, selvom Stoke står dybt. Vi kommer reelt også til masser af chancer allerede i første halvleg. Monreal kunne have bragt od tidligt foran.
Xhaka var igen, igen god. God kontrol tidligt med en fin blanding af korte/lange pasninger. Selveste Coquelin var faktisk ganske udemærket offensivt også. Bellerin derimod har lidt problemer for tiden. Defensivt giver det os nogle muligheder offensivt med Mustafi i midten. Han er god på bolden, når han ikke oversatser. Defensivt mangler han stadig 10%. Özil var fremrangede og Alexis ligeså. Giroud mangler stadig elementer i den nye formation, men får scoret sine mål.

Wenger fortjener lidt credit for det positive impact 3-4-3 har haft på en række spillere. Det betyder ikke, at han skal forlænge sin kontrakt, men ret skal være ret. Xhaka, Holding, Ramsey, Özil og Ox har været klart bedre efter skiftet. Det skyldes muligvis ikke kun formationsændringer, men damn det er godt at se en ændring give positivt output!

MoM: Holding
"I must say Arsenal look a much happier bunch under Emery. They are not a title-winning side yet but I think this manager will get Arsenal challenging for honours in the not-too-distant future. This man knows what he’s doing."
G. Crooks, BBC 30/9-2018

#TrustTheProcess

Vinzent
Normal Bruger

Post by Vinzent » 14. May. 2017 2:08

Crouch. Føj. :x
Wenger knows!

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Post by Niels Lønberg » 14. May. 2017 13:08

Jeg var ikke helt tilfreds, da jeg så Giroud og Coquelin i startopstilling, men kredit til dem begge (og Wenger). De havde begge stor indflyldelse på kampens resultat. Lækker aflevering af Coquelin til Bellerin ved det første mål, og rigtig god placeringsevne af Giroud ved begge mål.

Det er svært ikke at holde af Holding - han bliver ved med at imponere. Det er så fedt at se en så ung spiller, være så utrolig rolig igennem kampen. Og så giver det selvfølgelig lidt ekstra point når for den måde han tog Marko Arnautović ud af kampen- Han får muligvis lidt længere snor end andre spillere når han laver fejl (eksempelvis går Arnautović forholdsvist nemt forbi ham ved hjemmeholdets mål), men det er svært ikke at være yderst positiv omkring hans fremtid på holdet.

Ligesom i sidste kamp, så synes jeg der er mange, som kan løbe med titlen som kampens spiller, hvilket er yderst positivt. Min stemme falder dog på Alexis.

FAXE
Normal Bruger

Post by FAXE » 15. May. 2017 9:31

Fed kamp. Minus Mike Dean. Han gør fodbold farligt. Ironisk nok endte det med at gå mest ud over Stoke. Sejren blev en del sødere af at han også tabte. Indtil det gik op for Stoke at de kunne spille lige så voldeligt de ville, var vi faktisk fysisk dominerende, hvilket var dejligt at se.

Synes holdet var MotM. Endelig spiller og kæmper vi sammen. Også i modgang.

Special mention til Monreal - en usandsynlig favorit. Elsker hans energi og holdånd.

Også ros til vores Coq. Det er det niveau han skal have, hvis han skal blive i truppen.

Forstår ikke jublen over Holding lige i denne kamp. Hans stil er flot, men der var lige lidt for mange udfald for en forsvarsspiller.

Stokes publikum får mange hug i Arsenalkredse, men man må også tage hatten af for sådan en kulisse (som oplevet igennem Skys transmission). Vores away boys and girls har utvivlsomt en stor del af æren også. En fornøjelse som sofafan.

Post Reply