Arsenal - Bournemouth 5-1 MOM POST MATCH

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Post Reply

Hvem var kampens bedste Arsenal spiller?

Leno
0
No votes
Jenkinson
0
No votes
Mustafi
0
No votes
Sokratis
0
No votes
KOS
0
No votes
Kolasinac
0
No votes
Torreira
0
No votes
Guendouzi
0
No votes
Özil
4
57%
Mhki
3
43%
Aubameyang
0
No votes
Lacazette
0
No votes
Iwobi
0
No votes
Suarez
0
No votes

Total votes: 7

Gabe
Site Moderator

Arsenal - Bournemouth 5-1 MOM POST MATCH

Post by Gabe » 27. Feb. 2019 22:34

WOW en lækker kamp, endelig en stor sejr. :) Hvem var kampens bedste spiller, stem hvis i har set den. :mrgreen:

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Re: Arsenal - Bournemouth 5-1 MOM POST MATCH

Post by Niels Lønberg » 27. Feb. 2019 22:55

Endnu en god kamp, hvor vi skaber en masse chancer. Det må sgu gerne fortsætte på lørdag.

- Özil er bare en fornøjelse at se på. Den teknik med at sparke ned i bolden er sgu enestående.
- Mhki spiller vel sin bedste kamp for os i meget lang tid. Han er en underlig spiller. Han får de nemme ting til at se svære ud og omvendt. Hvis man ser på hans mål/assist pr. 90 minutter er det ret imponerende
- Begge vores angribere får scoret

Nu har vi i hvert fald noget selvtillid med til kampen mod Spurs på lørdag. Kan vi få noget af vores hjemmebaneform med på udebane? Det er afgørende for vores kamp om top 4.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 27. Feb. 2019 23:07

Chelsea slår i øvrigt Spurs 2-0 her til aften, så Emery & Co. skal bare følge samme taktik...hvor Spurs' Alderweireld godt kan se tung ud.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

MichaelBo
Normal Bruger

Post by MichaelBo » 28. Feb. 2019 6:37

Nu har jeg kun set de highlights, jeg kan finde på Arsenalist, men hold da op for en god energi holdet kom ud med i går. Når Özil er i det humør og Hendrik spiller sin vel nok bedste kamp i den rigtige røde trøje, så er der mange ting, der går op i en højere enhed..

Spændende om vi kan tage den form med til Tottenham på lørdag. Det hele ser - i hvert fald indtil lørdag kl. ca. 16.00 - meget mere spændende ud..

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Jan BRX » 28. Feb. 2019 10:54

Jeg er nok lidt forudindtaget, men mine yndlingsspillere har altid været 10'eren og sweeperen.
Jeg synes både Kos og Özil gjorde det ret godt i går. Mikhi spiller også en god kamp. Man kan tydeligt se, at han får mere ud af sit spil, når Özil er på banen fra start.
Alle spillere arbejdede godt, men synes at Jenkinson (som trods alt er 4. valg på HB) er lidt for langt bagud mht. det tekniske spil. Til hans forsvar skal siges, at han heller ikke gjorde det svært for sig selv. Guendo gør det ok, trods nogle dumme boldtab. Det jeg godt kan lide ved ham, at kæmper videre når han har "dummet" sig.
Synd vi ikke kan spille med Laca, PEA og Özil samtidigt. Men det ville nok brække holdet lidt for meget over.
Bliver spændende om, Özil for lov til at starte på lørdag.

Post Reply