Optakt Arsenal - United (PL)

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Locked
Gabe
Site Moderator

Optakt Arsenal - United (PL)

Post by Gabe » 9. Mar. 2019 19:19

Med den gave Saints og Spurs gav os skal vi simpelthen komme igang på vores hjemmebane og får 3 point. Det kan simpelthen ikke passe at United skal være så vanvittig gode også selvom de stiller med nærmest et b hold. Nu må de gutter altså tage sig sammen og komme op på hesten igen.

Hvem håber i der starter i morgen? :mrgreen:

peterdebel
Normal Bruger

Re: Optakt Arsenal - United (PL)

Post by peterdebel » 10. Mar. 2019 0:24

Image

En KLASSIKER AF EN KAMP

TID: 17.30
STED: Emirates Stadium
TV: 6'ern, Sky Sports Main Event/Football fra kl 17, Sportsnet World Canada, NBC USA.

Uha en svær kamp. :?

Ole vil vente på vi går frem og så slå til på kontraangreb som de 2 sidste gange de kom på besøg hos os i hovedstaden og med Martial og Rashford kan vi få det svært...ffs!

Skal man spå om deres opstilling:

De Gea
Young Smalling Lindelöf Shaw
McTominay
Fred Pogba
Dalot Lukaku Rashford

Med Martial som en farlig Joker... :|

Fiaskoen Alexis er skadet og glædeligt at det bare ikke kører for vores tidligere spiller. Lindgaard, Mata, Herrera er heller ikke blevet klar.

Torreira er ikke med pga karantæne, så jeg tænker på at vi ser et hold a la dette med 4 i bagkæden, men kan ikke beslutte om Monreal eller Kolasinac vil være bedst?

Leno
Maitland Niles— Kos — Sokratis — Monreal eller Kolasinac?
Ramsey—Guendouzi—Granit :?
Mkhi—-Lacazette——Iwobi

Men tænker på at en midtbane med

Guendouzi--Granit
Ramsey--Özil--Mkhi
Laca
vil være bedre

Spørgsmålet er om Mkhi er 100% klar til at spille...? Ellers må Aubameyang tage den side.

Aubameyang kan komme ind fra bænken og forhåbentlig have en fod med i at vi får point i kampen.

Uafgjort er ikke verdens undergang for os, men en sejr skal vi naturligvis gå efter..
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Frankster
Normal Bruger

Post by Frankster » 10. Mar. 2019 9:59

Er på vej ud af hotellet og skal se kampen fra 13. række, bag spillerne. Det bliver en vild dag, og rumlen i maven har meldt sin ankomst. Jeg har dog en god fornemmelse og synes vi ser bedre ud i de store kampe, og Emirates har virket som et fort i ligaen.
Det her er kampen, der kan afgøre sæsonen!!
Desværre spiller vi den uden Torreira, men de har heldigvis ikke Herrera med, som kan de samme ting for dem.

Utd har været gode, men de har sgu også haft alt med sig. Det er jo ikke blændende styrende bold de spiller, men de lykkes med de samme ting som Ferguson gjorde.
Den kontra skal vi være opmærksomme på, og derforspille med 2hurtige backs. Lukker vi ned her, har de ikke meget at komme med. I sidste kamp havde de intet før Sokratis blev skadet, og netop mod Lukaku passer han perfekt.

Nøglen er for mig også at vi har vores kaptajn tilbage. Han giver ro og går forrest, som vi så mod Spurs. Derudover skal Ramsey holde øje med Matic og Pogba i opspillet. Her lukkede vi Eriksen ned i sidste weekend.

Fuld musik og fysik fra start som mod Chelsea.

God kamp til jer alle.

Ps er der nogle der kan anbefale en pub før kampen?
Jeg plejer nemlig altid at have mine drenge med, og der er det ikke aktuelt.
Its all about the Premier League....
Its all about the Arsenal.

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Jan BRX » 10. Mar. 2019 15:18

Upper tier, block 114, row 5, seat 557
Nervøsiteten er ved at sprede sig i hele kroppen. Har det altid sådan når jeg skal se Arsenal live.
Håber selvfølgelig på en sejr, men forventer en meget tæt kamp. Som vi måske kan slippe ud af med 1 point.
Tror på denne opstilling:leno-mustafi-sokratis-koscielny-monreal-xhaka-guendouzi (eneste 2 fhv. defensive midtbanespillere vi har)-mikhi-ramsy-iwobi-aubemayang
Ser dog gerne denne opstilling:leno-AMN-sokratis-koscielny-kolasinac-xhaka-guendouzi-ramsey-iwobi-özil-lacazette
(monreal lidt bedre forsvarsspiller, men kolasinac langt mere frygtindgydende).
Point er langt vigtigere end en god kamp

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 10. Mar. 2019 16:05

Truppen:

Leno
Cech

Monreal
Kolasanic
Koscielny
Mustafi
Maitland-Niles
Sokratis

Ramsey
Guendouzi
Xhaka
Elneny
Mkhitaryan
Denis Suarez

Aubameyang
Lacazette
Nketiah
Ozil
Iwobi

Så bliver det spændende at se hvordan holdet ser ud..

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 10. Mar. 2019 16:39

Rigtig spændende opstilling. Synes det er så fedt at se at Mustafi er røget ud af opstillingen. Han må meget gerne have spillet sin sidste kamp for os.
Hmm kan ikke finde ud af hvad jeg skal tænke om 5 mands forsvaret. Spiller vi ikke bare bedre med 4 mand? Kom så Özil, Ramsey og Aubameyang det er nu i virkelig skal bevise hvad i kan. :D

Arsenal
Leno, Maitland-Niles, Sokratis, Koscielny, Monreal, Kolasinac, Xhaka, Ramsey, Ozil, Lacazette, Aubameyang

Subs: Cech, Elneny, Iwobi, Mustafi, Suarez, Guendouzi, Nketiah

Arsenalgogo
Normal Bruger

Post by Arsenalgogo » 10. Mar. 2019 16:48

Kunne forstille mig at det 5mands forsvar kompensere lidt for de forreste 3. Det ikke meget returløb/forsvar vi får i dem, så tror det derfor.
United kommer trods alt også med en skarp offensiv som fungere PT, som mon ikke det er derfor vi stiller op som vi gør nu.. kunne have forstiller mig at vi havde stillet op med 4 bagi, hvis vi havde Torreira klar.

Men bliver en svær dag, Tror på 1 point med en 1-1 eller 2-2 .. Dog ville jeg ikke blive overrasket hvis united napper 3 heldige point.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 10. Mar. 2019 16:58

Øv at Mkhi er ude.. :|

Image

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 10. Mar. 2019 17:04

Så er det fandme nu du spiller en klassekamp,Koschielny!

Emery: "We want balance in our team. Özil brings quality. We hope at the best"

Ole: "Its energy and confidence. We're are in the hunt!" Og han er ubesejret i 12 kampe.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 10. Mar. 2019 17:05

8 sejrer i træk på hjemmebane.

PLEASE lad det blive den 9. uanset hvordan vi får den!

Come On!!

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 10. Mar. 2019 17:11

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 10. Mar. 2019 17:29

Spændende at Musyafi ikke er med, men er ikke sikker på vores midtbane er stærk nok, og hvad med Kos?

Locked