Optakt: Leicester - Arsenal

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Locked
levinas
Arsenal Danmark medlem

Optakt: Leicester - Arsenal

Post by levinas » 28. Apr. 2019 1:23

Image VS Image

Kick Off: 13:00
TV: TV3MAX og Eurosport player/Viaplay.
Dommer: Michael Oliver

Leicester skader: Daniel Amartey

Arsenal skader: Holding, Welbeck, Bellerin, Ramsey, Suarez & Aubameyang (tvivlsom)

Lige en hurtig optakt herfra. Tja. Hvad er der at sige. Uanfægtet vores svingende sæson, så er vi stadig med i ræset om top 4 :roll: Med Tottenhams nederlag til West ham, er det heller ikke usandsynligt at vi kan ende på 3. pladsen. Eller. Jo, det er det. Hvis vi tager vores form in mente. En 3. plads vil kræve vi gør rent bord, og Spurs evt. snubler imod Everton. Det sidste er ikke utænkeligt, Everton ser ud til at slutte sæsonen af med manér. Det første derimod, kommer ikke til at ske. Ærlig snak, så vil det ikke undre nogen om vi tabte kampen. Så ringe er vi. Omvendt er det ikke længe siden vi slog Italiens 2. bedste mandskab ud af Europa League, og holdte nullet i deres heksekeddel. Vi er svære at blive kloge på. Vardy er en hyæne som venter på at ødelægge vores dag og Amartey er Brendans' eneste skades bekymring forud for kampen. På skadesfronten ser det sort ud hvis vi stiller uden Aubameyang og Ramsey. Aubameyang har scoret 1 mål hvert 40. minut imod Leicester. De skal angribes fra første fløjt. Der fås vel ikke bedre matchbold, når United tager imod Chelsea senere på dagen. Kan vi ikke gribe den imod Leicester, så har vi nok ikke noget at komme efter i CL alligevel. Og alligevel drømmer jeg om Tirsdags/Onsdags-bold næste sæson. For selvfølgelig bliver der investeret i truppen til sommer så vi bliver lidt mere konkurrencedygtige næste år :lol:

Jeg vover pelsen og siger 0-2. Aubameyang begge kasser. God kamp til alle!!
Image

Nico_gooner
Normal Bruger

Re: Optakt: Leicester - Arsenal

Post by Nico_gooner » 28. Apr. 2019 9:00

It's hope that kills you.

Utroligt nok er vi stadig med i kampen om CL billetterne, på trods af vi smider point som hold i vores situation ikke burde. Vores udebane form er raderlig, og frygter Vardy og Maddisons fart mod vores forsvar. Men vi har kvaliteten i truppen til at kunne slå Leicester, og så er vi helt med i kampen igen. Men som sagt så er vi frygtlige på udebane igen i år, så frygter det værste. Håber spillerne vil løfte deres niveau efter den håbløse kamp mod Wolves forleden.

Cliffen
Arsenal Danmark medlem

Post by Cliffen » 28. Apr. 2019 9:19

Ja, de andre top-4-kandidater bliver også ved med at smide point, så der er stadig muligheder.
Enten Chelsea eller Manchester United smider med garanti også point i eftermiddag.
Jeg håber holdet har kommet sig oven på den skuffende indsats mod Wolves.
Leicester på udebane er en svær opgave, og det bliver spændende at se, hvordan Emery blander kortene.
Europa League-semifinalen er trods alt ikke langt væk, og flere spillere må være godt trætte oven på det hårde program for nylig.
Det ville overraske mig, hvis vi vandt i dag. Jeg vil gætte på den ender uafgjort.

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Jan BRX » 28. Apr. 2019 12:35

Så har vi et problem igen. Mustafi starter inde, Koscielny skal formodentlig spares til på torsdag.
Lige før jeg hellere vil Mavrapanos sammen med Sokratis. Mustafi virker til at have en lidt dårlig attitude i forhold til resten af holdet.
Jeg er ikke fan af hverken Iwobi eller Mikhitaryan, men med sygdom og skader kan det vel ikke blive anderledes.
Det bliver et problem med Vardy, da den eneste som kan følge ham er AMN. Og han har en tendens til nogle gange at glemme sine forsvarsmæssige opgaver. Desuden falder Vardy lidt nemt nogle gange, så go for it Mustafi!!
Har ingen forestilling om, hvilken vej kampen vil gå, det kan blive til hvad som helst.
PS PEA med 3 mål så han går forbi de 2 fra Mersey-side for the Golden Boot

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 28. Apr. 2019 12:48

Arsenal XI: Leno, Maitland-Niles, Mustafi, Papastathopoulos, Kolasinac, Mkhitaryan, Torreira, Xhaka, Iwobi, Aubameyang, Lacazette

Subs: Cech, Elneny, Koscielny, Mavropanos, Guendouzi, Nketiah, Willock

Jeg er egentlig godt nok tilfreds med denne opstilling. Den skal simpelthen give en sejr.
Kos skal også spares så det fint tænkt. Mustafi har sjældent 2 så ringe kampe i træk.

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Jan BRX » 28. Apr. 2019 12:54

Hvis man mister interessen, kan man jo altid se damerne spille mod Brighton på AMEX-stadion start 1313 på BT2. Med en sejr vinder de mesterskabet for 1. gang siden 2012.

Locked