Bournemouth - Arsenal 1-1 PL Post Match / MOM

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Post Reply

Hvem var kampens bedste Arsenal spiller?

Poll ended at 2. Jan. 2020 20:21

Leno
0
No votes
Maitland-Niles
0
No votes
Sokratis
0
No votes
Luiz
1
20%
Saka
0
No votes
Xhaka
0
No votes
Torreira
2
40%
Aubameyang
0
No votes
Özil
2
40%
Nelson
0
No votes
Lacazette
0
No votes
Mustafi
0
No votes
Pepe
0
No votes
Willock
0
No votes

Total votes: 5

MichaelBo
Normal Bruger

Bournemouth - Arsenal 1-1 PL Post Match / MOM

Post by MichaelBo » 26. Dec. 2019 15:18

GLÆDELIG JUL min fellow gooners..!!

Da jeg stod op i morges var min første tanke, at nu skulle jeg huske at skrive en optakt her på vores forum..

Så den kommer her:

Artetas første kamp i spidsen for os fører os til Bournemouth, hvor vi skal prøve at bygge på den gode anden halvleg mod Everton og forhåbentlig få en god julegave i form af en sejr og opløftende spil.

Startopstillingen bærer præg af de skader, vi har på backpositionerne..

Leno
Maitland-Niles Sokratis Luiz Saka
Xhaka Torreira
Aubameyang Özil Nelson
Lacazette

Kampen bliver vist på TV3Max og ellers er det på jagt ud i det store wide world web..

GOYG

PS: Nej, jeg er ikke fuld eller til julefrokost. Jeg er bare opløftet over, at vi har fået en ny manager, der - hvis han kan føre det ud i livet, han snakker om - er den helt rigtige til at få os tilbage på sporet..

Paddy
Normal Bruger

Re: Bournemouth - Arsenal

Post by Paddy » 26. Dec. 2019 15:30

Fedt med optakt :D

Jeg er også spændt på dagens kamp og på hvad vi får at se, håber at der bliver fight og løbevilje! Er lidt overrasket over at øzil starter på udebane, ikke normalt hans kop te. Er også spændt på formationen, håber Torreira kommer til at ligge meget dybt idag og beskytte forsvaret, vi skal bygge videre på vores clean sheet fra Everton. Vores venstre back skal have hjælp idag.

Bagkæden ser noget skrøbelig ud.... håber vi kan gøre noget i januar!

Ville være fantastisk med en sejr i dag og en god start for Arteta.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 26. Dec. 2019 15:51

Lacazette starter på top sammen med Aubameyang for første gang siden oktober. Forhåbentlig bliver det godt.

Et udmærket link: http://f1livegp.me/soccer/4k.php

Image
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 26. Dec. 2019 16:51

1-0 til hjemmeholdet ved pausen. Fuld fortjent
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

MichaelBo
Normal Bruger

Re: Bournemouth - Arsenal 1-1 PL Post Match / MOM

Post by MichaelBo » 27. Dec. 2019 9:15

God kamp med lovende takter. Det virker til, at Arteta allerede nu har fået sat nogle automatismer sammen, der kan gøre holdet mere harmonisk.
At Bournemouth får uafgjort skyldes efter min mening uskarphed hos os og ikke deres kvaliteter. Set over hele kampen burde vi have vundet. Jeg håber, at skarpheden kommer med bedre spil, mere tro på tingene og bedre fokus, når vi når frem til chancerne.

Min MOM er Özil, da han i lange perioder var meget aktiv, boldsøgende og god til at finde medspillerne i farlige situationer. At han går kold til sidst inden udskiftningen viser for mig, at han har givet alt. Det kunne også have været Torreira eller Xhaka, der fik MOM. Saka spillede også fornuftigt på en uvant plads. Ham og Neilson skal dog tilbage på træningsbanen og øve indlæg. De var ikke gode..

2 dage til næste kamp..

Paddy
Normal Bruger

Re: Bournemouth - Arsenal 1-1 PL Post Match / MOM

Post by Paddy » 27. Dec. 2019 19:32

Syntes egentlig at vi kommer rimeligt igennem kampen. Holdet virkede mere roligt og ikke i panik som vi har set andre gange, vi spillede bolden rundt med mere selvtillid end længe set. Vi har flere skud på mål end modstanderen (har været et problem hidtil) vi har mere posession og en bedre pasning succes rate. Alt sammen gode ting og det som Arteta vil og som Unai ikke kunne til sidst. Syntes øzil startede super og med held havde han fået 1 eller 2 assists i den kamp.

Torreria spillede godt og dejligt at han ikke skal op og spille playmaker men gør det som han er bedst til :D

En lille smule held så havde vi vundet og jeg syntes vi var bedste hold i dag og for en gang skyld var vi ikke heldige at få point.

Eneste undren er hvorfor vi først skifter ud så sent i kampen?

Ellers er der gode takter syntes jeg, men også masser af arbejde... jeg er indtil nu positiv omk. Arteta.

Post Reply