Optakt: Arsenal - Newcastle

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Locked
MichaelBo
Normal Bruger

Optakt: Arsenal - Newcastle

Post by MichaelBo » 16. Feb. 2020 14:47

Endnu en gang kom virkeligheden i vejen for en lidt længere optakt til dagens kamp.

Efter to laange uger uden bold med vores ynglingshold er det tid igen for drengene at vise, at de er kommet endnu længere med Arteta ved roret..

En længer ferie i Dubai ser - ifølge diverse medier - ud til at have haft et både socialt og et fysisk, taktiks indhold. Det bliver så spændende at se, hvor stor gavn spillerne har haft af at være væk fra regnfulde, blæstramte London.

Mon ikke vi starter som følger?:

Leno på mål
Bellerin Mustafi Luiz Kolasinac
Torreira Xhaka
Pepe Ôzil Aubameyang
Lacazette

Det er vel standardsopstillingen. Jeg håber dog, at vi smider Auba på top, Lacazette på bænken og prøver med Saka på kanten fra kampens start.

De nye spillere tror jeg ikke kommer i startopstillingen i dag, men mon ikke, der kan være nogle få minutter til Mari, hvis han ellers er klar.

Kampen skal ses på stadion, men hvis man som jeg er mere mageligt anlagt, kan den blandt andet fanges på Viaplay super extra megadyr kanalen..

Kampstart 17.30 efter en lidt ligegyldig forkamp mellem et hold, der havde sin storhedstid i 80'erne og et hold, der aldrig rigtig har haft en sotrhedstid..

COYG

levinas
Arsenal Danmark medlem

Re: Lynoptakt Arsenal - Newcastle

Post by levinas » 16. Feb. 2020 16:21

Lækkert med en lyn optakt! Godt arbejde.

Er spændt på at se hvilket niveau holdet spiller op til idag. Vi skal have gang i Auba og Lacazette til slutspurten. Er også spændt på at se om Mari kommer i spil. Det har været nogle langt uger uden de rød hvide farver. Glæder mig som et lille barn.

COYG.
Image

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 16. Feb. 2020 16:41

Spændende opstilling :shock:
Image

MichaelBo
Normal Bruger

Post by MichaelBo » 16. Feb. 2020 16:58

Bekræftet opstilling:

Leno
Bellerin Mustafi Luiz Saka
Ceballos Xhake
Pepe Ôzil Aubameyang
Nketiah

Ret langt fra mit forslag, men en spændende opstilling..

Glæder mig til at se vores nye midtbanekonstellation. Jeg kan dog frygte lidt for den defensive del af midtbanen når nu, Torreira ikke er med fra start.

MichaelBo
Normal Bruger

Post by MichaelBo » 16. Feb. 2020 16:59

Ja, det ser spændende ud. Glæder mig til at se hvad Nketiah kan bringe til holdet..
Også interessant at se Ceballos få chancen fra start. Gad vide, om det betyder, at han stadig er en mulighed til sommer..

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 16. Feb. 2020 17:00

Og meget interessant med Eddie fremfor Lacazette!
Image

Locked