Arsenal - Newcastle 4-0 PL POST MATCH / MOM

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Post Reply

Hvem var kampens bedste Arsenal spiller?

Poll ended at 23. Feb. 2020 19:24

Leno
0
No votes
Bellerin
0
No votes
Mustafi
0
No votes
Luiz
0
No votes
Saka
5
56%
Xhaka
0
No votes
Ceballos
1
11%
Ozil
1
11%
Pepe
2
22%
Nketiah
0
No votes
Aubameyang.
0
No votes
Torreira
0
No votes
Lacazette.
0
No votes

Total votes: 9

Gabe
Site Moderator

Arsenal - Newcastle 4-0 PL POST MATCH / MOM

Post by Gabe » 16. Feb. 2020 19:24

Endelig en lækker og overbevisende sejr. Hvad tænker i om kampen? :mrgreen:

Bargan
Arsenal Danmark medlem

Re: Arsenal - Southampton 4-0 PL POST MATCH / MOM

Post by Bargan » 16. Feb. 2020 19:32

ENDELIG!

Jeg giver den til Saka. Assist, tunnel og er en fornøjelse at se spille. Pepe spiller også en solid kamp. Jeg synes, at Özil bliver bedre når Ceballos er på banen. Han er ikke bange for at spille den direkte op til ham.
Fedt med mål til Laca - hvis Nketiah havde scoret havde det været helt perfekt.

MichaelBo
Normal Bruger

Post by MichaelBo » 16. Feb. 2020 19:35

Rigtig god anden halvleg efter en første halvleg, hvor vi havde svært ved at finde hinanden og bakke op. Det tempo, der manglede offensivt i første halvleg, blev afgørende for at vi kom på kant og forbi Newcastle spillerne, som var meget disciplinerede og svære at bryde igennem..

Man of the match for mit vedkommende er Pepe, der for første gang viste, hvad han kan over en hel kamp. I første halvleg var han mere defensivt orienteret og fik brudt Newcastles angreb et par gange og var god til for det meste at tage de lange løb tilbage. I anden fik han sammen resten af holdet sat et tempo i boldomgangen, som Newcastle ikke kunne følge med i.

Der er mange andre spillere, der kunne have fået min stemme. Ôzil, Saka, Ceballos, Xhaka og Leno spiller også en rigtig god kamp..

levinas
Arsenal Danmark medlem

Post by levinas » 17. Feb. 2020 10:43

Dejligt med en storsejr. Og skønt med gode præstationer fra Saka, Pepe & en scoring fra Lacazette. Dog er det vel en klassisk Newcastle nedsmeltning. Xhaka bliver bare aldrig fornuftig i hovedet. Trækker ualmindeligt åndssvage gule kort konstant i hver eneste kamp. Bellerin ser heller ikke ud til at spille op til niveau. Er helt væk i 1. halvleg. Og bliver nok bare ikke fan af Aubameyang på kanten.

MOM: Pepe.
Image

LeifM.
Normal Bruger

Post by LeifM. » 18. Feb. 2020 11:57

Fik en hjerneblødning og stemte på Øzil :-)
Rigtig mange gode ting specielt i anden halvleg. Første halvleg gav mig bange anelser, mange dumme beslutninger, håbløse driblinger og bold tab på midten osv osv.
Der var lidt tendenser til det i anden halvleg også, men det kostede heldigvis ikke noget..Der skal vi være meget bedre til at holde hovedet koldt når vi møder bedre modstandere.
Men super glad for resten jeg så. Det er sgu også længe siden.. :lol:

Post Reply