Optakt: Arsenal - Leicester (PL)

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Locked
MichaelBo
Normal Bruger

Optakt: Arsenal - Leicester (PL)

Post by MichaelBo » 7. Jul. 2020 13:55

Lynoptakt

Arsenal - Leicester i aften..

Vi vinder..

Özil spiller ikke

G(Wendy) spiller ikke

Resten af holdet giver næsten ikke sig selv.. Håber dog lidt, at der bliver roteret lidt rundt, da vi skal møde lillesøster i weekenden.. På den anden side, så skal vi vel blive ved med at vinde, hvis vi skal holde trit i drømmen om et coronafrit Europaeventyr i efteråret eller hvornår, briterne kan komme på fastlandet igen.. Generelt håber jeg bare på endnu et ryk i den rigtige retning - sker det ikke, så klarer jeg det nok, da jeg er på min 12. kop kaffe for dagen - må hellere stoppe med al den kaffe, kaffe, kaffe.. Nå chefen kalder - god kamp i aften, og hvis der er nogen med bud på holdet i aften, så bare tryk reply og skriv løs..

COYG

Update:
Så er jeg hjemme fra arbejde

Jeg håber, at aftenens opstilling ligner denne her:

Martinez
Mustafi Luiz Kolasinac
Bellerin Xhaka Tierney
Pepe Ceballos Saka
Aubemayang

Men med så mange kampe på kort tid, så bliver der nok nogle ændringer. Jeg kunne også godt forestille mig, at Holding kom ind i stedet for Mustafi for at hvile ham lidt og måske vores to centrale midtbanespillere kunne få en pause i dag..

COYG - igen..

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Re: Arsenal - Leicester

Post by Jan BRX » 7. Jul. 2020 20:31

Tak for oplæg. Men kun at gætte 10 spillere rigtigt i opstillingen !! Det må du kunne gøre bedre !!
Jeg kan godt lide opstillingen. Men er dog ikke sikker på en sejr. Jeg kan godt lide Nketiah, og ville ikke have noget i mod, at han startede inde. Men jeg er også en enorm stor fan af Lacazette. Men i øjeblikket er Laca foran Nketiah i min verden.

PS Hvis vi beholder/forlænger med Laca, så skal der ikke bruges penge på en angriber

Frankster
Normal Bruger

Post by Frankster » 7. Jul. 2020 20:33

Samme opstilling som sidst pånær 2 ændringer.
Laca istedet for Eddie, og Bellerin ind for Cedric.
De steder jeg læser, var man vildt begejstret for Saka sidst, men ser man bort fra målet, så synes jeg det er den dårligste kamp han har spillet.
Jeg havde nok brugt Pepe og mere rotation idag, men han har måske sin baby i tankerne! Jeg synes dog han driver den bedre, hvad vi har brug for, når vi tit har et udgangspunkt fra vores egen bane. Saka er bedre i pasning, men vi mangler en til at drive den, og udfordre.

Derudover synes jeg at Leicester ser amputeret ud.
De har ikke så meget bredde, og kampene kommer tæt. De er uden begge backs, og spiller derfor nok med 3 nede bagved.
Det er en stor ændring for dem, og de er samtidig uden Maddison, men har 3 hurtige i deres forreste.

Tænker det bliver en taktisk kamp igen, hvor de vil stå lavt, og spille på kontra.
Som jeg ser det, har de kun en kreativ spiller på banen i Tielemans, så stikker vi ham, så burde de være til at snakke med, hvis tempoet er højt.
Ville dog ønske vi havde mere rotation, men omvendt er det klogt at tage denne kamp som den vigtigste i sæsonen og ikke kigge for langt frem.

COYG!!!!!
Its all about the Premier League....
Its all about the Arsenal.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 7. Jul. 2020 21:03

Dejligt med en optakt herinde.

TAK FOR DET!!

Holdet.

Image

Kampen vises på 3+. :D

Livekampen hvis man har lyst?

viewtopic.php?f=10&t=8545
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Niels Bohl
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Niels Bohl » 7. Jul. 2020 22:13

Fantastisk første halvleg glæder mig til anden halvleg. Vi spiller fantastisk Sir Hisss iøjeblikket. Godt det gik som du forudsagde

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 7. Jul. 2020 22:20

Vi kører Livekamp her men Hiss er ikke med på kommentarerne..

viewtopic.php?f=10&t=8545
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Locked