Optakt: Tottenham - Arsenal (PL)

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Locked
peterdebel
Normal Bruger

Optakt: Tottenham - Arsenal (PL)

Post by peterdebel » 10. Jul. 2020 23:44

Image

TID: Søndag d 12 kl 17.30
STED: White Hart Lane 2
TV: Xee. Sky Sports Premier League.
Dommer: Mike Dean :evil:

Så spiller vi igen i et tætpakket program i PL. NLD er altid speciel. Spørgsmålet er om dommeren igen fratager os sejr ved tåbelige beslutninger som går i mod os.

Lidt trist når klubber som United og Liverpool, gang på gang får dommerhjælp, så efterlades vi hjælpeløs på perronen. Vi slipper for 'skinhead Dier' men Mourinho får sikkert hjælp af både Dean og linjevogtere til at spille sit "Mind Game" foruden taktikken med lange bolde til Kane og "Kineseren" og vi skal være heldige hvis vi ender med 11 på banen, men mon ikke vores fejl (Luis', Mustafi?) sørger for en scoring til hjemmeholdet ved Kane eller "kineseren" inden uret runder de første 45 minutter og så er det op af bakke og ærgeligt for Arteta & Co.

Du er nød til at spille en brandkamp igen Martinez!!

Vi stiller højest sandsynligt op således:

Martinez
Mustafi Luiz Kola
Bellerin Granit Ceballos Tierney
Auba Laca Saka

Men hvad med Pepe?

Gad godt se Soares for Bellerin og Saka for Tierney. og Pepe for Auba som så går over på Sakas plads.

Özil og Guendouzi er næppe på vores bænk..

De gør det okay, Arteta & Co på bænken: Mangler blot kynismen og "dræberinstinktet", men meget svært at give det videre, når spillere som Luiz, Granit, Mustafi og til dels "lidt-for-opgivende-men-mangler-støtte Laca ikke vil lytte.

Vores statistik med Mike Dean som dommer.. :o

Kun vundet 34 ud af 73 kampe med Dean som dommer. Skal man allerede nu sige: "Tak for kampen og 0 point, Dean" ?

Svært når vi spiller 11 mod 12 i 95+ minutter.

Image
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Re: Tottenham -Arsenal (PL)

Post by Jan BRX » 11. Jul. 2020 11:00

PD; flot at du gider lave en optakt. Trods den lidt manglende opbakning til denne side. Og fint du prøver at holde gang i optaktstråden.
Men undskyld. Jeg mistede interessen for dit indlæg efter 2 x "kineseren" (som i øvrigt er fra Sydkorea) og et helt afsnit af negativitet.

Jan BRX
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Jan BRX » 11. Jul. 2020 12:36

Kunne så alligevel holde mig væk efter 90min. Holdopstillingen kan der vel ikke siges så meget til. Alternativer er vel kun Pepe, Torreira og til dels Holding.
Michael Oliver er dommer i følge de officielle sider. Og det plejer ikke at være så galt.
Det bedste er bestyreren af VAR: Paul Tierney - kan være noget familie.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 11. Jul. 2020 13:09

Jan BRX wrote:
11. Jul. 2020 11:00
PD; flot at du gider lave en optakt. Trods den lidt manglende opbakning til denne side. Og fint du prøver at holde gang i optaktstråden.
Men undskyld. Jeg mistede interessen for dit indlæg efter 2 x "kineseren" (som i øvrigt er fra Sydkorea) og et helt afsnit af negativitet.
Ja, det er faktisk lidt med vilje at jeg er negativ, :o fordi så kan jeg og måske andre blive positivt overrasket, hvis vi spiller godt og måske får noget ud af kampen, da vores spil, syntes jeg, ikke rigtigt har været oppe og ringe i lang tid.

Bliver spændende at se hvordan vores forsvar går til kampen og om de personlige fejl (igen) bliver afgørende.

Det må og skal vi have sat en stopper for. Nogle spillere er ofte en omvandrende katastrofe med så mange fejl at man gang på gang overvejer hvorfor de stadig får lang snor.

Lad os prøve at holde det på kampen i morgen.

Hvordan tror i vi vinder? Hvilke muligheder er der overfor vores naboer?

I guder, hvor man savner en spiller og holdet dengang:

https://youtu.be/wbZHvq9XcR8

Vores nuværende kan starte med at vinde denne kamp..
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Mr. Wenger
Normal Bruger

Post by Mr. Wenger » 12. Jul. 2020 11:37

Der er ikke så meget kvalitetsforskel på de to klubbers trupper, men Arsenal har nu en klart bedre træner end Spurs, og det giver en favoritværdighed i dag til The Arsenal.

Jeg kan faktisk ikke huske hvornår jeg sidst har følt at Arsenal var favoritter mod Spurs, men det føles rart.

Friendly Fire
Normal Bruger

Post by Friendly Fire » 12. Jul. 2020 17:24

Holdkortet blafrer i sommervinden. Pludselig er pepe en starter. Forstærke Saka er bænket. Sokratis er pludselig helt ude efter endda at være foretrukket som højreback.
Arteta svinger ligeledes med formationen. 5 2 3 eller 433.
Og ja, det er en 523 da de 5 bagerste har fået deres opdragelse og gennembrud i den bageste kædde.
Vi spillede en rigtig god kamp her senest 1-1, dog noget hø med nketiahs hjerneblødning.
Forventer samme gejst.pøj pøj

Locked