Champions League-lodtrækning (16/17)

Diskussion om klubben og generelt alt der vedrører eller omhandler Arsenal FC. Her er der lagt op til den mere seriøse debat om Arsenal FC.

Moderator: admin

Post Reply
Nico_gooner
Normal Bruger

Re: Champions League-lodtrækning (16/17)

Post by Nico_gooner » 12. Dec. 2016 14:33

Ja ja det kommer jo næppe som en overraskelse at det blev Bayern igen, og at Parca møder Paris, eller at Real fik en nem lodtrækning. Men tror nu faktisk at jeg vil prøve at få fragtet mig ned til München til den første kamp. Hvis man ellers kan få billetter

Rambo16
Arsenal Danmark medlem

Post by Rambo16 » 12. Dec. 2016 14:45

2012/13 Ryger ud til bayern i 16 dels
2013/14 Ryger ud til bayern i 16 dels
2015/16 Ryger ud til barca men spiller mod bayern i gruppespillet
2016/17 Møder bayern igen i 16 dels....
Cesc Fabregas

20/4/11 '' I will never sign for another English club like Torres'

12/06/14 '' Cesc Fabregas has signed for Chelsea''

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 12. Dec. 2016 15:28

Kejser wrote:
AndersArsenal wrote:
ajakob wrote:
Men ja, hvis UEFA havde trukket lod på forhånd, hvilket men næsten kunne have dem mistænkt for, så var det reelt det som vi spillede op i sidste runde.
Lodtrækningen har været så ensidig for vores side de sidste syv år, at man vitterligt fristes til at tænke i de baner...
Jeg tror ikke umiddelbart, at det er med deres gode vilje, at Sevilla og Leicester har trukket hinanden.
Næh, men det skal jo heller ikke være for åbenlyst :)

I øvrigt vil det give et af de store hold muligheden for en "nem" lodtrækning i kvartfinalen.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

Alansmith
Arsenal Danmark medlem

Post by Alansmith » 12. Dec. 2016 17:01

Nå, det var ikke den heldigste lodtrækning. Men den er ikke tabt på forhånd, hvilket bl.a. understreges af, at Bayern har tabt et par gange i indeværende turnering.
Klik for at tjekke ventetiden: Farvel Arsene Wenger

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 12. Dec. 2016 18:23

Hull hjemme efterfulgt af Bayern ude - potentielt ingen kamp i weekenden efter, da det er 5. runde i FA Cup'en.

Liverpool ude efterfulgt af Bayern hjemme efterfulgt af Leicester hjemme.

Det er sådan, kampene kommer til at være.

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 12. Dec. 2016 18:41

Danne wrote:Vi spiller i Munchen d. 15 februar med returen d. 7 marts på Emirates. Et tidspunkt hvor vi har fine kampe. Før turen til Munchen har vi Hull på Emirates. Leicester på Emirates inden returen.
Det her er programmet for baade Bayern og Arsenal omkring kampene. Jeg har skrevet de forskellige modstanderes nuvaerende placering i parentes. Det er en relativ ens placeret hold begge hold moeder, Bayern moeder hold der i gennemsnit hold placeret paa 9.6 plads og Arsenal Moeder hold der i gennemsnit er placeret paa 11.5 plads.
Men meget kan aendre sig over de naeste 2 maaneder foer foerste kamp spilles. Arsenal har 10 PL kampe og to FAcup kampe(hvis de vinder over preston). Bayern har 6 BL kampe og 1 cup kamp. Saadan som det ser ud lige nu vil Arsenal vaere uden Cazorla, men ellers have skadesfritrup. Bayern vil ser paa nuvaerende tidspunkt ogsaa udtil at de vil have skadesfri trup naar kampenespilles. Ingen af holdene har spillere ude med karantaene.

Februar 11
Ingolstadt(17) ? - ? Bayern Munich
Arsenal ? - ? Hull City(19)

Februar 15
Bayern Munich ? - ? Arsenal

Februar 18
Hertha Berlin(3) ? - ? Bayern Munich
Arsenal FA CUP 5.runde(moeder preston i 3. runde)

Februar 25
Bayern Munich ? - ? Hamburger SV(16)
Southampton(10) ? - ? Arsenal

Marts 4
FC Cologne(7) ? - ? Bayern Munich
Liverpool(3) ? - ? Arsenal

Marts 7
Arsenal ? - ? Bayern Munich

Marts 11
Bayern Munich ? - ? Eintracht Frankfurt(5)
Arsenal ? - ? Leicester City(14)
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

Rosenqvist#1
Arsenal Danmark medlem

Post by Rosenqvist#1 » 13. Dec. 2016 9:01

Jeg har gået og overvejet, om man skulle tage over og se Arsenal - Hull i feb.
Tror i, vi stiller med "reserve" hold, i sådan en kamp, nu når vi skal møde Bayern i den efterfølgende?
I medgang & modgang.
Altid Arsenal!

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 13. Dec. 2016 15:47

Rosenqvist#1 wrote:Jeg har gået og overvejet, om man skulle tage over og se Arsenal - Hull i feb.
Tror i, vi stiller med "reserve" hold, i sådan en kamp, nu når vi skal møde Bayern i den efterfølgende?
Jeg tror godt, at du kan regne med, at vores bedste spillere er med (hvis de selvsagt ikke er skadet). Men det kan ikke udelukkes, at en lille håndfuld af spillere i periferien får chancen.
Image

Post Reply