Kontrakter

Diskussion om klubben og generelt alt der vedrører eller omhandler Arsenal FC. Her er der lagt op til den mere seriøse debat om Arsenal FC.

Moderator: admin

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Re: Kontrakter

Post by araAFC » 12. Jan. 2017 12:26

hleb13 wrote:Giroud, Koscielny og Coquelin har alle her til morgen skrevet nye aftaler med klubben.

http://www.arsenal.com/news/news-archiv ... -contracts

Fremragende nyt. Så er Mesut og Alexis forhåbentlig de næste i køen.
Alle forlængelser som de fleste må se kærkomne. Alle tre spillere har en rolle i klubben - også selvom der skulle komme en ny manager til sommer.

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 12. Jan. 2017 15:06

araAFC wrote:
hleb13 wrote:Giroud, Koscielny og Coquelin har alle her til morgen skrevet nye aftaler med klubben.

Alle forlængelser som de fleste må se kærkomne. Alle tre spillere har en rolle i klubben - også selvom der skulle komme en ny manager til sommer.
Helt genialt med de forlængelser. kos er stadig den mest stabile og bedste forsvarsspiller vi har. Coq er efter min mening den bedste midtbanespiller efter özil og Giroud har været voldsomt vigtig i år og holdt os inde i mange kampe vi ville have mistet point i.
Nogen der har et overblik over de forskellige kontrakter?

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 12. Jan. 2017 15:26

Gabe wrote:
araAFC wrote:

Helt genialt med de forlængelser. kos er stadig den mest stabile og bedste forsvarsspiller vi har. Coq er efter min mening den bedste midtbanespiller efter özil og Giroud har været voldsomt vigtig i år og holdt os inde i mange kampe vi ville have mistet point i.
Jeg plejer at bruge denne: http://www.transfermarkt.co.uk/arsenal- ... 016/plus/1

Den er dog ikke nødvendigvis helt præcis. Koscielny havde eksempelvis kontraktudløb derinde i 2017, men det korrekte var 2018. Det er naturligvis også sværere lige med Arsenal, da kontraklængderne ofte blot beskrives som "long term".

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 12. Jan. 2017 16:41

araAFC wrote:
Gabe wrote:
araAFC wrote: Alle forlængelser som de fleste må se kærkomne. Alle tre spillere har en rolle i klubben - også selvom der skulle komme en ny manager til sommer.
Jeg plejer at bruge denne: http://www.transfermarkt.co.uk/arsenal- ... 016/plus/1

Den er dog ikke nødvendigvis helt præcis. Koscielny havde eksempelvis kontraktudløb derinde i 2017, men det korrekte var 2018. Det er naturligvis også sværere lige med Arsenal, da kontraklængderne ofte blot beskrives som "long term".
Den er så på ingen måde uptodate. :idea:

Michael-Arsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by Michael-Arsenal » 12. Jan. 2017 16:59

araAFC wrote:
Gabe wrote:
araAFC wrote: Alle forlængelser som de fleste må se kærkomne. Alle tre spillere har en rolle i klubben - også selvom der skulle komme en ny manager til sommer.

Ifølge John Cross og Mirror har Kos og Giroud begge forlænget til 2020, mens Coq har skrevet under til 2022.
"Is the Arsenal shirt too heavy for you? Stop hiding behind Arsène Wenger and be more than mediocre."

- Thierry Henry on the Arsenal-players.

johanlowe
Arsenal Danmark medlem

Post by johanlowe » 12. Jan. 2017 20:39

johanlowe wrote:Jeg ved ikke om der allerede eksisterer en tilsvarende tråd, men har ikke kunne finde en. Jeg tænker at denne kan bruges til at diskutere den nuværende kontrakt situation i Arsenal, hvor specielt Özil og Sanchez' kontrakter fylder en del i mediebilledet pt. Derudover har vi også en lang andre række spillere med kontraktudløb indenfor de næste to sæsoner.

Udløb 2017:
- Santi Cazorla
- Yaya Sanogo
- (Arsene Wenger)

Udløb 2018:
- Alexis Sanchez
- Mesut Özil
- Aaron Ramsey
- Alex Oxlade-Chamberlain
- Kieran Gibbs
- Carl Jenkinson
- Matt Macey
- Per Mertesacker
- Jack Wilshere
- Joel Campbell
- Wojciech Szczesny

Udløb 2019:
- Theo Walcott
- Danny Welbeck
- Nacho Monreal
- Petr Cech
- Gabriel
- David Ospina
- Mathieu Debuchy
- Chuba Akpom

Udløb 2020:
- Lucas Perez
- Mohamed Elneny
- Alex Iwobi
- Rob Holding
- Olivier Giroud
- Laurent Koscielny
- Calum Chambers

Udløb 2021:
- Granit Xhaka
- Skhodran Mustafi
- Francis Coquelin

Udløb 2023:
- Hector Bellerin

Har ikke kunne finde på Martinez

Kilde: http://www.transfermarkt.com/fc-arsenal ... eJahr/2022
Opdateret situation med dagens forlængelser
Last edited by johanlowe on 19. Jan. 2017 12:02, edited 1 time in total.

johanlowe
Arsenal Danmark medlem

Post by johanlowe » 19. Jan. 2017 11:59

Per Mertesacker har angiveligt forlænget til 2018, Arsenal kan eftersigende gøre det samme med Cazorla.

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Post by Niels Lønberg » 20. Jan. 2017 18:02

johanlowe wrote:Per Mertesacker har angiveligt forlænget til 2018, Arsenal kan eftersigende gøre det samme med Cazorla.
Og det ser det ud til, at vi nu har gjort.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 5. Apr. 2017 14:39

Vi skulle ifølge, Daily Mirror, have påbegyndt samtaler med Jack over en kontraktforlængelse.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Alansmith
Arsenal Danmark medlem

Post by Alansmith » 5. Apr. 2017 18:58

peterdebel wrote:Vi skulle ifølge, Daily Mirror, have påbegyndt samtaler med Jack over en kontraktforlængelse.
Det vil efter min mening være en stor fejl. Vi har brugt nok tid og penge på ham, uden at få meget valuta for det. Et af de mange udviklingsprojekter, som aldrig rigtig lykkedes trods lovende udsigter.
Klik for at tjekke ventetiden: Farvel Arsene Wenger

AWG
Normal Bruger

Post by AWG » 6. Apr. 2017 12:56

Alansmith wrote:
peterdebel wrote:Vi skulle ifølge, Daily Mirror, have påbegyndt samtaler med Jack over en kontraktforlængelse.
Det vil efter min mening være en stor fejl. Vi har brugt nok tid og penge på ham, uden at få meget valuta for det. Et af de mange udviklingsprojekter, som aldrig rigtig lykkedes trods lovende udsigter.
Jamen han har jo nemlig i denne sæson vist udvikling og stabilitet? Han er absolut en der skal forlænges med og det er ikke penge vi mangler. Klubben har råd til at have en spiller som WIlshere på lønningslisten.

Alansmith
Arsenal Danmark medlem

Post by Alansmith » 6. Apr. 2017 18:33

AWG wrote:
Alansmith wrote:
Jamen han har jo nemlig i denne sæson vist udvikling og stabilitet? Han er absolut en der skal forlænges med og det er ikke penge vi mangler. Klubben har råd til at have en spiller som WIlshere på lønningslisten.
Fortæl, fortæl. Det vil jeg gerne høre mere om.
Klik for at tjekke ventetiden: Farvel Arsene Wenger

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 6. Apr. 2017 20:31

AWG wrote:
Alansmith wrote:
Man boer maaske forlaenge med ham for, at saelge ham for en hoejere pris.
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Post by Niels Lønberg » 7. Apr. 2017 6:56

Sælg. Wilshere var et kæmpe talent, men han har ikke kunnet indfri forventningerne, blandt andet pga. skader. En ting er pengene, men endnu vigtigere er det, at han optager en plads i truppen, hvor vi kan få en anden spiller ind, som højest sandsynligt kan levere mere kontinuerligt og på et højere niveau. Lad os nu bare indse, at udviklingsprojektet ikke lykkedes og komme videre.

Hvis Wenger bliver, så tror jeg dog, at vi forlænger med ham.

Gabe
Site Moderator

Post by Gabe » 7. Apr. 2017 11:40

Wengers globalisering wrote:
AWG wrote:
Alansmith wrote:
Man boer maaske forlaenge med ham for, at saelge ham for en hoejere pris.
Kan godt være han har klaret sig uden at være skadet og er pt dygtig nok til en start plads hos Howe. Men han er da på ingen måde stabil eller efterhånden dygtig nok til at være fast mand i Arsenal eller hos en klub der går efter trofæer.

Post Reply