Ønsketråden

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
peterdebel
Normal Bruger

Re: Ønsketråden

Post by peterdebel » 1. Jul. 2019 21:25

Kejser wrote:
27. Dec. 2018 20:35
Rabiot. Rabiot for helvede da. Nøj en drømmesigning.
Han røg så til den italienske mesterklub, som højest sandsynligt vinder Serie A de næste 5-6 år i træk...

Bare ærgeligt for dem, at de ikke rigtigt kan finde ud af at gøre det godt i Champions League i de senere år.
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Bargan
Arsenal Danmark medlem

Post by Bargan » 7. Jul. 2019 23:46

Edu må da gerne tage Éverton med sig fra Brasilien. Er han blevet nappet af nogle de andre store europæiske klubber?

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 20. Jul. 2019 11:41

Vores naboer har set sig varme på Emery's landmand, Giovani Lo Celso fra Betis, hvis Christian forhåbentlig drager videre i karrieren..

Kunne være fedt hvis vi lige smed et højt bud på spilleren, blot for at irritere Tottenham som forhåbentlig mister Christian på en fri transfer... :twisted:
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Bargan
Arsenal Danmark medlem

Post by Bargan » 22. Oct. 2019 14:09

Efter kampen igår, har humøret sgu været noget i kælderen, men en umiddelbar løsning findes nok ikke lige om hjørnet.

Jeg har desværre uden held forsøgt, at finde en kilde til historien. Jeg mener at have læst en gang, at da Cruyff kom til Barcelona, fandt han ud af, at der manglede den rette mentalitet. Alle var alt for gode venner, så han købte Stoichkov for at ændre dynamikken i truppen. En mand der ville vinde!

Når man ser på diverse Facebook, Instagram og Twitter opslag fra træninger, så ser det hele bare så hyggeligt ud. Jeg siger ikke, at man skal indføre en stenhård Østtysk tilgang, men der er et eller andet der ikke rimer. Om det er Emerys manglende plan, eller manglende evne til at kommunikere, ved jeg ikke, men jeg savner i den grad en type der vil styre midtbanen. Lige siden Cazorla blev skadet, synes jeg ikke vi har haft en rigtig balance og der skal tilføres noget andet.
Nu har jeg set et par kampe med Aston Villa og hver gang har Jack Grealish gået forrest. Om han skal købes ved jeg ikke, men en 'no bullshit' type, ville pynte i truppen.
Xhaka virker ikke, Willock er stadig for ung og Ceballos... tja, jeg er ikke overbevist endnu. Og Torreira får ikke lov.
Så kære Raul Sanllehi- jeg ønsker mig en midtbanespiller, der kan stikke Guendouzi en flad, når han igen igen står og slår ud med armene.

Kriedel
Normal Bruger

Post by Kriedel » 24. Oct. 2019 8:45

Bargan wrote:
22. Oct. 2019 14:09
Efter kampen igår, har humøret sgu været noget i kælderen, men en umiddelbar løsning findes nok ikke lige om hjørnet.

Jeg har desværre uden held forsøgt, at finde en kilde til historien. Jeg mener at have læst en gang, at da Cruyff kom til Barcelona, fandt han ud af, at der manglede den rette mentalitet. Alle var alt for gode venner, så han købte Stoichkov for at ændre dynamikken i truppen. En mand der ville vinde!

Når man ser på diverse Facebook, Instagram og Twitter opslag fra træninger, så ser det hele bare så hyggeligt ud. Jeg siger ikke, at man skal indføre en stenhård Østtysk tilgang, men der er et eller andet der ikke rimer. Om det er Emerys manglende plan, eller manglende evne til at kommunikere, ved jeg ikke, men jeg savner i den grad en type der vil styre midtbanen. Lige siden Cazorla blev skadet, synes jeg ikke vi har haft en rigtig balance og der skal tilføres noget andet.
Nu har jeg set et par kampe med Aston Villa og hver gang har Jack Grealish gået forrest. Om han skal købes ved jeg ikke, men en 'no bullshit' type, ville pynte i truppen.
Xhaka virker ikke, Willock er stadig for ung og Ceballos... tja, jeg er ikke overbevist endnu. Og Torreira får ikke lov.
Så kære Raul Sanllehi- jeg ønsker mig en midtbanespiller, der kan stikke Guendouzi en flad, når han igen igen står og slår ud med armene.
Overordnet set, så er jeg egentlig ret godt tilfreds med vores trup. Selvfølgelig er der altid spillere man kunne ønske, men jeg tror de større problemer lige nu ligger et helt andet sted. Jeg er desværre røget med på vognen omkring at jeg ikke tror Emery er den rette mand for Arsenal. Derfor ville mit første ønske være at finde en ny træner.

Som skrevet, så mener jeg faktisk vi har en udemærket trup med spillere som kan gøre en forskel, men det er som om at holdet bare ikke fungerer. Det er i sidste ende trænerens ansvar og det virker ikke som om at Emery er i stand til at få Arsenal til i det mindste bare at have en gameplan.
Derfor...ny træner...hurtigst muligt.
"You know, my normal age is 31 but in football years I'm 29. I lost 2 years because of injuries so let's just talk about my football age" Tomas Rosicky

Fan siden Ian Wright dagene og får stadig ballade fordi jeg syntes at Schmeichel skuespillede dengang Wright to-fods tacklede ham :)

Post Reply