Rygtebørsen

Debat om transferrygter til og fra Arsenal, samt jeres evt. egne transfer forslag.

Transfers andre klubber i mellem henvises til Generelt om fodbold

Moderator: admin

Post Reply
peterdebel
Normal Bruger

Re: Rygtebørsen

Post by peterdebel » 18. Jan. 2017 14:58

-DIABY- wrote:
ajakob wrote:
peterdebel wrote:Se på Juventus: Med penge fra Agnelli (og FIAT?) ripper de Roma for Pjanic. En sub-topklub sælger til en topklub.
Problemet, set i det lys, er vi i det scenarie er sub-topklubben.
I forlængelse af dette emne, kan det nævnes at der er fornyet interesse omkring Sanchez fra Chelsea nu, og City har også været nævnt tidligere. Hvis han bliver solgt, så skal det under ingen omstændigheder være til en engelsk klub, så langt hellere Juventus som også offentligt har erklæret deres interesse.
Lidt offtopic: Hvis jeg var Serie A fan og/eller Italiener ville jeg HADE juventus. Dels på grund af Calciopoli scandalen, og dels at de støvsuger (det Italienske) marked for talenter/spillere.

Men ok. Når Agnelli-familien,som også er inde over Fiat/Crysler, punger ud, så er der penge nok...

Hvis vi på nogen måde skal sælge Alexis til Juve og det skal være fair, så skal de sende Higuain, Alves, Dybala og Khedira den anden vej..
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 18. Jan. 2017 15:42

Der er intet odiøst over, at Agnelli - og dermed deres investeringsfond med bla. et 30%-ejerskab af FIAT-koncernen, som de i øvrigt selv stiftede - har en majoritet af aktierne i Juventus.

Det er en familie med enorm rigdom, ja, men det er et sponsorat og samarbejde, der går tilbage til 1920'erne. Agnelli-familien er en lokal Torino-familie, der støtter lokalt. De er stinkende rige, ja, men der er intet historieløst over samarbejdet.

Men det er selvfølgelig en ekstremt rig og magtfuld familie, og det er der mange - især i denne tid - der ikke bryder sig om. Hvis det kan få folks pis endnu tættere på kogepunktet, så ejer de sammen med bl.a. Rothschild-familien det kære The Economist.

Kejser
Normal Bruger

Post by Kejser » 18. Jan. 2017 21:25

peterdebel wrote:
-DIABY- wrote:
ajakob wrote:
Problemet, set i det lys, er vi i det scenarie er sub-topklubben.
I forlængelse af dette emne, kan det nævnes at der er fornyet interesse omkring Sanchez fra Chelsea nu, og City har også været nævnt tidligere. Hvis han bliver solgt, så skal det under ingen omstændigheder være til en engelsk klub, så langt hellere Juventus som også offentligt har erklæret deres interesse.
Lidt offtopic: Hvis jeg var Serie A fan og/eller Italiener ville jeg HADE juventus. Dels på grund af Calciopoli scandalen, og dels at de støvsuger (det Italienske) marked for talenter/spillere.

Men ok. Når Agnelli-familien,som også er inde over Fiat/Crysler, punger ud, så er der penge nok...

Hvis vi på nogen måde skal sælge Alexis til Juve og det skal være fair, så skal de sende Higuain, Alves, Dybala og Khedira den anden vej..
I modsætning til Milan blev juve da rent faktisk straffet for sagen.
Din afsluttende kommentar er temmelig dum
"Arsene Wenger, we want you to stay" - Burnley- og Leicesterfans.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 19. Jan. 2017 13:46

Kejser wrote:
peterdebel wrote:
-DIABY- wrote:

I modsætning til Milan blev juve da rent faktisk straffet for sagen.
Din afsluttende kommentar er temmelig dum
Det var også bare for at vise hvor meget JEG værdsætter Alexis

theo-walcott
Normal Bruger

Post by theo-walcott » 19. Jan. 2017 22:48

Yohan Cabaye som lappeløsning til vores CM problem hvad siger I til det? Det er ikke et rygte snarere et ønske, som er nogenlunde realistisk i et stille januarvindue.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 19. Jan. 2017 22:58

theo-walcott wrote:Yohan Cabaye som lappeløsning til vores CM problem hvad siger I til det? Det er ikke et rygte snarere et ønske, som er nogenlunde realistisk i et stille januarvindue.
Hvorfor skulle Crystal Palace acceptere det? Jeg går ikke ud fra, at du ønsker en transfer. I så fald så skal sikkert minimum binde ham til 2019 (- måske kun 2018), og det kan jeg ikke helt se fidusen i. En lejeaftale som nødløsning, måske.

theo-walcott
Normal Bruger

Post by theo-walcott » 19. Jan. 2017 23:40

araAFC wrote:
theo-walcott wrote:Yohan Cabaye som lappeløsning til vores CM problem hvad siger I til det? Det er ikke et rygte snarere et ønske, som er nogenlunde realistisk i et stille januarvindue.
Hvorfor skulle Crystal Palace acceptere det? Jeg går ikke ud fra, at du ønsker en transfer. I så fald så skal sikkert minimum binde ham til 2019 (- måske kun 2018), og det kan jeg ikke helt se fidusen i. En lejeaftale som nødløsning, måske.
Ville have ham på transfer. 2 årig aftale. Men ja Palace skal kæmpe for ikke at rykke ned så det ville være en skidt ide at slippe en af sine bedste.

Fantastic-Fab
Arsenal Danmark medlem

Post by Fantastic-Fab » 21. Jan. 2017 10:24

Cabaye har været piv ringe det sidste halvandet år. I min verden vil det skrige desperation Ala Kim k. Vi er også fint med på den centrale midt. Coq er tilbage - nu har vi tre. Elneny er tilbage om et par uger. Så har vi de fornuftige 4, alle bedre løsninger end cabaye.
"What a finish at the Emirates. Absolutely unbelievable. He doesn't score many headers but i have often wondered why when I see the quality of this one" (...) "The biggest of games the biggest of names" (Andy Gray og Martin Tyler post Henry goal vs United)

AndersArsenal
Arsenal Danmark medlem

Post by AndersArsenal » 21. Jan. 2017 10:33

Fantastic-Fab wrote:
Cabaye har været piv ringe det sidste halvandet år. I min verden vil det skrige desperation Ala Kim k. Vi er også fint med på den centrale midt. Coq er tilbage - nu har vi tre. Elneny er tilbage om et par uger. Så har vi de fornuftige 4, alle bedre løsninger end cabaye.
Fuldstændig enig. Både ang. Cabaye og vores egen situation centralt. Jeg var på idéen om Cabaye inden, han tog til Palace. Han har siden vist, hvorfor han endte i netop den klub. Han er ikke, hvad han har været. Desværre.
Image

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 23. Jan. 2017 9:07

Ham Goncalo Guedes som der er nævnt tidligere i tråden, spillede ikke i weekenden for Benfica og skulle være på på vej til United.

Håber IKKE det er en "Ny Ronaldo" de får fisket der...!!!!!!!!

Fabregas4
Normal Bruger

Post by Fabregas4 » 23. Jan. 2017 23:48

Jøsses. Og du beklagede dig over Wenger for nyligt. :|
Nyt brugernavn, please.

Image

-DIABY-
Arsenal Danmark medlem

Post by -DIABY- » 24. Jan. 2017 12:00

peterdebel wrote:Ham Goncalo Guedes som der er nævnt tidligere i tråden, spillede ikke i weekenden for Benfica og skulle være på på vej til United.

Han bliver også rygtet til PSG nu, vi sover i timen som tidligere, og han er sikkert en ny Ronaldo med vores normale "held" med at finde disse spillere tidligt og vores (manglende) evne til at købe dem. Jebus.

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Post by araAFC » 24. Jan. 2017 12:09

-DIABY- wrote:
peterdebel wrote:Ham Goncalo Guedes som der er nævnt tidligere i tråden, spillede ikke i weekenden for Benfica og skulle være på på vej til United.

Han bliver også rygtet til PSG nu, vi sover i timen som tidligere, og han er sikkert en ny Ronaldo med vores normale "held" med at finde disse spillere tidligt og vores (manglende) evne til at købe dem. Jebus.
De bedste spillere i verden har det til fælles, at de har skiftet klub i deres seniorkarriere. Der er nogle egen avl, der er undtagelser. Det er fedt, hvis man kan få den næste verdensstjerne, før han koster 1 mia., men det er voldsomt svært at købe de helt unge og ramme plet.

Man skal i stedet se på typer som Griezmann inden Atletico. Han var god i Sociedad, og det er ikke så overraskende, at han er en stor succes nu. Jeg ser langt hellere, at det er den type, man målretter sig efter. Og så selvfølgelig de helt unge under 18.

-DIABY-
Arsenal Danmark medlem

Post by -DIABY- » 25. Jan. 2017 14:06

araAFC wrote:
-DIABY- wrote:

De bedste spillere i verden har det til fælles, at de har skiftet klub i deres seniorkarriere. Der er nogle egen avl, der er undtagelser. Det er fedt, hvis man kan få den næste verdensstjerne, før han koster 1 mia., men det er voldsomt svært at købe de helt unge og ramme plet.

Man skal i stedet se på typer som Griezmann inden Atletico. Han var god i Sociedad, og det er ikke så overraskende, at han er en stor succes nu. Jeg ser langt hellere, at det er den type, man målretter sig efter. Og så selvfølgelig de helt unge under 18.
Jeg syntes man skal sætte fokus på de oplagte talenter, og betale det som de koster. Jeg er efterhånden træt af at vi gerne bruge mange penge på britiske talenter, som generelt bare er dyre, og mentalt sjældent har hvad der skal til for at nå absolut verdensklasse.

Jeg misunder en klub som Bayern, på mange måder, men de forstår at hente de spillere der virkelig stråler og betale hvad de koster. Man kan sige at nogle talenter er dyrt købte, men hvis deres kvalitet stråler ud af dem, så er det langt billigere end at hente dem når de har etableret sig som du rigtig nok også skriver. For at vende tilbage til Bayern, så misunder jeg deres køb af spillere som Coman og Sanches som nogle af de seneste talenter de har hentet. Begge spillere for fremtiden, som bliver guld værd for Bayern i fremtiden.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 25. Jan. 2017 14:19

araAFC wrote:Ang. Payet så melder Sky Sports, at West Ham har afvist en bud på ca. £20m fra Marseille.

Skal Payet sælges, så skal der altså et relativt stor bud på. £30m er nok minimum. Skal man højere op end det, så tror jeg ikke, der er mange klubber, der gider.
Lige til Payet-sagaen: Marseille har nu budt £25m for den snart 30årige spiller. I første omgang vil WH. måske gå med til en låneaftale. Lige nu tygger de på det franske tilbud.

I det lys, købe WH Payet af netop Marseille i 2015 for £10,75m og parterne fornyede aftalen for 5 er halvt år, sidste februar.

Imens har Bilic degraderet Payet til træning med WH's U23 hold.

Post Reply