Premier League

Diskussion om alt hvad der rører sig i fodboldverdenen som intet har med Arsenal FC at gøre.

Moderator: admin

Post Reply
Casper
Normal Bruger

Premier League

Post by Casper » 17. Nov. 2009 0:36

Synes vi mangler en tråd, hvor vi kan omtale andre klubber end vores egen. Man kan skrive alt om andre kampe, spillere trænere og sågar dommere, hvis de udskiller sig i premier league
Last edited by Casper on 17. Nov. 2009 0:48, edited 1 time in total.

Casper
Normal Bruger

Post by Casper » 17. Nov. 2009 0:46

og starter med Liverpool.

http://sportsresultater.tv2.dk/index.ph ... =1&teams=0

11 point efter Chelsea og de næste kampe hedder City hjemme, Everton ude, Blackburn ude og Arsenal hjemme. De har næsten allerede tabt halvdelen af deres kampe i Pl, samt næsten ude Af Champions League.. Kan umuligt forestille mig maksimum piont i de ovennævnte kampe eller videre deltagelse i Champions League. Klare facts.

Personligt tror jeg den næste fyring i Premier League hedder Phil Brown eller Rafael Benitez. Og egentlig ser det rigtitg sort ud for Liverpool, som i mine øjne har en al for smal trup, som indeholder nogle okay spillere, men spillere som aldrig vil overpræstere at vinde mesterskabet. Samtidig skulle de efter sine også have økonomiske problemer og frygter havd der vil ske, hvis ikke de kommer i top 4.

Kan egentlig godt lide Benitez og synes han er sympatisk, men hvis jeg var Liverpool fan, havde jeg nok indset af det ikke bliver til pokaler i år, og en klub som Liverpool, kan vel lokke en ikke bedre, men en på samme nivaeu som kan få lov til at starte på en frisk, og få resten af denne sæson til det.

Thornfeldt
Arsenal Danmark medlem

Re: Premier League

Post by Thornfeldt » 17. Nov. 2009 11:48

Casper wrote:Synes vi mangler en tråd, hvor vi kan omtale andre klubber end vores egen. Man kan skrive alt om andre kampe, spillere trænere og sågar dommere, hvis de udskiller sig i premier league
Egentlig ikke.. De andre bruger denne tråd til at skrive om resten af PL-klubberne: http://arsenaldebat.dk/viewtopic.php?t=4326&start=540

Men vi kan lade den anden tråd fokusere mere på kampene, hvilket var udgangspunktet, og så kan denne tråd være til det generelle - alt det andet, som du selv skriver: Spillere, trænere og dommere.
Ginnerup wrote:There's only one Arsene Wenger !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dennis--G
Arsenal Danmark medlem

Post by Dennis--G » 17. Nov. 2009 11:52

Er meget enig med dig Sunjihai... Tror også Livepool vil give Benitez rigtig meget tid før han får sparket og de ligger jo alligevel på en 7. plads pt. 3 point efter den 4. plads som de vel går efter i år. så tror ikke på det bliver lige foreløbig han ryger ud, deres chance for CL er langtfra forspildt i nu....

Tilgengæld er de virkelig på skideren, uden Torres og Gerrard er de INTET!!! Det har vi set flere eksempler på for nylig og hvis de bare mangler én af de 2 verdensklasse spillere, som de virkelig er, så har de ikke mange brikker at rykke med... Liverpools storhedstid er helt klart ovre.

Du har også meget ret i, at grunden til de blev nr. 2 sidste år, var fordi de andre hold blev svagere og det er de sådan set blevet igen i år, undtagen Arsenal. Liverpool har tilgengæld mistet 1 af deres 3 verdensklasse spillere, Xabi Alonso og det har gjort at de ikke får den balance i spillet som de har behov for, Aquilani har ikke været god nok i de kampe hvor han ikke har været skadet...

Jeg spår en 4 plads til Liverpool, tror de tar sig sammen til sidst og får vendt skuden....

1. Arsenal
2. Chelsea
3. Man U
4. Liverpool

Amagermad
Normal Bruger

Post by Amagermad » 17. Nov. 2009 13:21

Dennis--G wrote: Tilgengæld er de virkelig på skideren, uden Torres og Gerrard er de INTET!!! Det har vi set flere eksempler på for nylig og hvis de bare mangler én af de 2 verdensklasse spillere, som de virkelig er, så har de ikke mange brikker at rykke med... Liverpools storhedstid er helt klart ovre.

1. Arsenal
2. Chelsea
3. Man U
4. Liverpool
Storhedstid? :lol: De har altså ikke vundet mesterskabet siden 1990!!!
1.Chelsea
2. United
3. Arsenal
4. Liverpool
Juli 2015. Stik mig en CB og en angriber med kvalitet, og SÅ kan vi spille med om PL titlen

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 17. Nov. 2009 13:51

Sålænge Liverpool spiller med Lucas på den centrale midtbane, kommer de ikke i top 4. Hvordan de kan mene at en spiller, der ikke kunne komme på vores Carling Cup-hold (og det mener jeg seriøst!) kan koste 110 mio. kr. er mig en gåde.

Uden Gerrard og Torres er Liverpool ikke bedre end hold som Tottenham, Aston Villa og City. Og selv med Torres og Gerrard vil de ikke være klare favoritter, hvilket nederlag til de to førstnævnte hold også beviser. Bevares, så har de slået United, men den kamp har så meget historie og rivalopgør over sig, at selv Ben-i-tis kan sætte sine spillere om til den, og derfor tæller den ikke rigtig, når man ser på Liverpool i det store hele.

Et hold, der underpræstere indtil det virkelig gælder kommer aldrig til at vinde PL.

Dennis--G
Arsenal Danmark medlem

Post by Dennis--G » 17. Nov. 2009 14:47

Amagermad wrote:
Dennis--G wrote: Tilgengæld er de virkelig på skideren, uden Torres og Gerrard er de INTET!!! Det har vi set flere eksempler på for nylig og hvis de bare mangler én af de 2 verdensklasse spillere, som de virkelig er, så har de ikke mange brikker at rykke med... Liverpools storhedstid er helt klart ovre.

1. Arsenal
2. Chelsea
3. Man U
4. Liverpool
Storhedstid? :lol: De har altså ikke vundet mesterskabet siden 1990!!!
1.Chelsea
2. United
3. Arsenal
4. Liverpool
Exactly my point :D

ZlatkoM
Normal Bruger

Post by ZlatkoM » 17. Nov. 2009 18:07

Jeg tror IKKE Benitez bliver fyret, ikke lige foreløbigt, det skal satme gå galt hvis det skal ske, husk at Liverpools ejere i forvejen er på skideren pengemessigt, og at Benitez sidste sæson (tror jeg vist det var) skrev under på en ny kontrakt, så vidt jeg har fårstået det skal han have ca. 20 millioner pund hvis han bliver fyret. Derudover har han også selv håndplukket næsten hele trænerstaben, det vil sige at man nok skal smide en 15 millioner ekstra oveni hvis han skulle blive fyret.

Liverpool har underpræsteret denne sæson, rigtigt rigtigt meget, men når det er sagt skal man også huske at de også har været ramt af skader, meget. Gerrard og Torres som allerede er blevet nævnt, og derudover deres store håb, og erstatningen for Alonso, Aquilani er heller ikke helt igang endnu, så et eller andet sted kan det ikke komme som den store overraskelse at de klarer den så dårligt som de gør.

Udover det har de også et kæmpe problem i angrebet, de 3 spillere som lige nu spiller om en plads når Torres ikke er der, N'gog, Voronin og Babel spiller elendigt sammen, og ser ud til virkelig kun at kæmpe for sig selv og sin plads.

Ovenstående ting, samt middelmådige spillere som Insua, Aurelio, Lucas og Carragher som ser ud til at have en fast plads på holdet gør at jeg ikke tror Liverpool klarer top 4 hvis deres skadeshelvede fortsætter. De andre 3 i Big 4 ser ud til at være flere niveauer over dem (ja jeg ved godt at de slog Man.Utd. men kig på tabellen...) og konkurrencen om den sidste plads i toppen er virkelig blevet hård.

1. Chelsea
2. Arsenal
3. Man.Utd.
4. Shitty
5. Liverpool

Dennis--G
Arsenal Danmark medlem

Post by Dennis--G » 17. Nov. 2009 18:44

Synes ikke man bruge deres kamp mod United til noget som helst hvis de ikke er i stand til at slå de mindre hold... De spiller som et rigtigt midter hold, mister point i nogle mærkelige kampe og engang imellem og oftest i rival opgør får man så point mod et af de store hold. Hvor at de store hold stort set støvsuger alle point op hos alle hold der er under top 4...

Liverpool er et midterhold med 2 verdensklasse spillere, 5-6 middelmådige spillere og en flok uduelige 1. divisions spillere, nævner ikke navne (Lucas!!)

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 17. Nov. 2009 19:32

ZlatkoM wrote:Liverpool har underpræsteret denne sæson, rigtigt rigtigt meget, men når det er sagt skal man også huske at de også har været ramt af skader, meget. Gerrard og Torres som allerede er blevet nævnt, og derudover deres store håb, og erstatningen for Alonso, Aquilani er heller ikke helt igang endnu, så et eller andet sted kan det ikke komme som den store overraskelse at de klarer den så dårligt som de gør.
Egentlig så er jeg ret ligeglad med, om de har været ramt af skader eller ej. Hvis to skader er alt der skal til, for at skubbe dem ned af rangstien, så er de ikke gode nok. Det har vi jo selv måtte konstatere de seneste sæsoner.

Nu siger du "meget" ramt af skader, og så nævner du tre spillere. Tror både Chelsea, United og os selv, har haft tre skader til umiddelbare startere i løbet af sæsonen.

Man kan jo kun forvente, at Aquillani bliver bedre en Lucas på midtbanen, men reelt er der jo ingen, der ved om han bliver endnu et Ben-i-tis flop.

Casper
Normal Bruger

Post by Casper » 18. Nov. 2009 1:35

Det Liverpool mangler er en spiller som Alexandre Hleb. Køb dog ham. Ham på venstre midtbane, Bonayoun på højre og macherano og gerrard centralt.

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 19. Nov. 2009 21:38

Dennis--G wrote:Er meget enig med dig Sunjihai... Tror også Livepool vil give Benitez rigtig meget tid før han får sparket og de ligger jo alligevel på en 7. plads pt. 3 point efter den 4. plads som de vel går efter i år. så tror ikke på det bliver lige foreløbig han ryger ud, deres chance for CL er langtfra forspildt i nu....

Tilgengæld er de virkelig på skideren, uden Torres og Gerrard er de INTET!!! Det har vi set flere eksempler på for nylig og hvis de bare mangler én af de 2 verdensklasse spillere, som de virkelig er, så har de ikke mange brikker at rykke med... Liverpools storhedstid er helt klart ovre.

Du har også meget ret i, at grunden til de blev nr. 2 sidste år, var fordi de andre hold blev svagere og det er de sådan set blevet igen i år, undtagen Arsenal. Liverpool har tilgengæld mistet 1 af deres 3 verdensklasse spillere, Xabi Alonso og det har gjort at de ikke får den balance i spillet som de har behov for, Aquilani har ikke været god nok i de kampe hvor han ikke har været skadet...

Jeg spår en 4 plads til Liverpool, tror de tar sig sammen til sidst og får vendt skuden....

1. Arsenal
2. Chelsea
3. Man U
4. Liverpool
Liverpools blev er den balance som du kort nævner, samt at det at deres forsvar ikke har kunne dække op for dødbolde og den generelle defensive stabilitet mascherano, carragher og skrtel har alle spillet rigtig ukoncentreret og med skader til Agger og Johnson har deres forsvar været røv.

Den undskyldning med Gerrard(kampe 30(1)) og torres(20(4) holder ikke helt, fordi de spillede langt fra alle PL kampe sidste sæson.

Men mon ikke det få taget sig sammen og takt med at de begynder at få nogle resultater og noget selvtillid vil de vinde flere kampe.
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 26. Nov. 2009 12:54

Set i lyset af Liverpools dårlige "sæsonstart" og tidlige exit fra CL, er det link særdeles morsomt: http://www.lfc-endofseasonparty.com/

Post Reply