Alt det udenfor banen

Diskussion om alt hvad der rører sig i fodboldverdenen som intet har med Arsenal FC at gøre.

Moderator: admin

Post Reply
ajakob
Arsenal Danmark medlem

Alt det udenfor banen

Post by ajakob » 21. Dec. 2012 10:34

Hvad sorte spillere vil i Rusland er mig en gåde: http://politiken.dk/sport/fodbold/ECE18 ... t-spiller/

Man får selvfølgelig en fed hyre, men er det dét værd?
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

Amagermad
Normal Bruger

Re: Alt det udenfor banen

Post by Amagermad » 21. Dec. 2012 18:57

ajakob wrote:Hvad sorte spillere vil i Rusland er mig en gåde: http://politiken.dk/sport/fodbold/ECE18 ... t-spiller/

Det er forfærdeligt. Men er det egentligt meget værre, end når folk ønsker Rooney eller RVP skal brække benene? Begge ting for mig indikerer afstumpethed
Juli 2015. Stik mig en CB og en angriber med kvalitet, og SÅ kan vi spille med om PL titlen

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 21. Dec. 2012 19:18

Amagermad wrote:
ajakob wrote:Hvad sorte spillere vil i Rusland er mig en gåde: http://politiken.dk/sport/fodbold/ECE18 ... t-spiller/

Det er forfærdeligt. Men er det egentligt meget værre, end når folk ønsker Rooney eller RVP skal brække benene? Begge ting for mig indikerer afstumpethed
Enig, og i princippet nej. Men jeg synes alligevel, at dem der skilter med deres manglende intelligens på stadions er de værste, da de som regel også ødelægger det for andre og i værste fald er med til at føre "arven" videre.
"The problem arises when people use statistics like a drunk uses a lamp post: for support instead of illumination."

Danne
Arsenal Danmark medlem

Post by Danne » 22. Dec. 2012 0:27

Amagermad wrote:

Hvis du ikke kan se at det er "værre" når folk jubler over et brækket ben, smider bananer efter spilleren osv. mens han lider, end at 2-3 folk har ønsket RvP skal brække benet, så ved jeg snart ikke.

Du hænger godt nok fast i fortiden min ven. Det da utroligt hvordan du stadigvæk kommer ind på RvP og folks had til ham i næsten alle dine indlæg her inde. Kom nu videre i livet.
"I shall not rest until Leeds United are kicked out of the football league. Their fans are the scum of the earth, absolute animals and a disgrace. I will do everything in my power to make sure this happens”.

Ken Bates, nu ejer i Leeds.

Amagermad
Normal Bruger

Post by Amagermad » 22. Dec. 2012 7:45

Danne wrote:
Amagermad wrote:

Hvis du ikke kan se at det er "værre" når folk jubler over et brækket ben, smider bananer efter spilleren osv. mens han lider, end at 2-3 folk har ønsket RvP skal brække benet, så ved jeg snart ikke.

Du hænger godt nok fast i fortiden min ven. Det da utroligt hvordan du stadigvæk kommer ind på RvP og folks had til ham i næsten alle dine indlæg her inde. Kom nu videre i livet.
Tror ikke jeg har blandet mig i den diskussion siden slutningen af august og altså mange hundrede indlæg siden. Og hvis det er rigtigt, så må man vel konkludere, at tænker ret meget på det og burde komme videre i livet...
Juli 2015. Stik mig en CB og en angriber med kvalitet, og SÅ kan vi spille med om PL titlen

LTKyl
Normal Bruger

Post by LTKyl » 22. Dec. 2012 18:34

Der er vel os kæmpe forskel på hvad man siger som anonym på et debatforum og så gør i det virkelige liv foran 40.000 og 20 kameraer, Arsenals fans har af naturlige årsager et stort had til Van Persie - Om man så kan tillade sig at sige at man ønsker han brækker benet er en anden historie, måske blev man grebet af stemningen efter 6 elendige år hvor man har bakket et skadesplaget problembarn op, disse fans jubler over et brækket ben fordi de ikke kan lide hans hudfarve, kan ikke rigtigt forstå sammenligningen? Apropos afstumpethed, så ville jeg passe på med at beskylde andre for det hvis jeg var dig!!

Amagermad
Normal Bruger

Post by Amagermad » 22. Dec. 2012 19:47

LTKyl wrote:Apropos afstumpethed, så ville jeg passe på med at beskylde andre for det hvis jeg var dig!!
...fordi?

MOLA_DK
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by MOLA_DK » 29. Dec. 2012 12:59

Med venlig hilsen
Morten

Fabregas4
Normal Bruger

Post by Fabregas4 » 3. Jan. 2013 17:14

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... XyqFZ_fghI

Hold nu kæft en flok idioter. En af de bedste klubber i verden besøger dem til en venskabskamp, og det eneste de har i tankerne er og svine Boateng til med racistiske bemærkninger. Vanvittigt. Godt at han går ud af banen, det burde alle spillere gør fremover.
Nyt brugernavn, please.

Image

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 3. Jan. 2013 18:17

BREAKING: Demba Ba has completed his £7million move from Newcastle United to Chelsea, after his wife agrees personal terms with John Terry.

REPLY OF THE YEAR: Rio Ferdinand gets destroyed by a member of the public, after this New Years Eve tweet.

Image

hleb13
Arsenal Danmark medlem

Post by hleb13 » 10. Feb. 2013 20:20

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sh ... -Evra.html

Stort chok, at det er en Man U spiller.

Tilgengæld må hende tøsen være dummere end snot.
I have to believe in a world outside my own mind. I have to believe that my actions still have meaning, even if I can't remember them. I have to believe that when my eyes are closed, the world's still there. Do I believe the world's still there? Is it still out there? … Yeah. We all need mirrors to remind ourselves who we are. I'm no different … now … where was I?

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Post by Blastino » 10. Feb. 2013 20:54

Den klub har de mest ækle spillere! Jeg fatter ikke, hvordan man kan være fan af den klub!
Torreira <3

ajakob
Arsenal Danmark medlem

Post by ajakob » 10. Feb. 2013 22:23

Blastino wrote:

Den klub har de mest ækle spillere! Jeg fatter ikke, hvordan man kan være fan af den klub!
Hvad får sig til at tro, at ingen af vores spillere laver sådan noget?

Der foregår mere i fodboldens "underverden" end du tror - specielt når man kommer fra Danmark, kan det godt overrakse. F.eks. skulle Sagna komme en del i det homoseksuelle miljø i London. Hvad han laver der ved jeg ikke, men jeg var noget overrasket da jeg fik det fortalt.

I øvrigt fatter jeg ikke, hvad Evra laver med hende (ah OK, det gør jeg nok godt, men jeg fatter ikke hvorfor). Jeg kunne finde de første 50 på en dårlig lørdag aften, der er kønnere end hende.

Niels Lønberg
Arsenal Danmark medlem

Post by Niels Lønberg » 10. Feb. 2013 22:26

ajakob wrote:
Blastino wrote:

Der foregår mere i fodboldens "underverden" end du tror - specielt når man kommer fra Danmark, kan det godt overrakse. F.eks. skulle Sagna komme en del i det homoseksuelle miljø i London. Hvad han laver der ved jeg ikke, men jeg var noget overrasket da jeg fik det fortalt.

I øvrigt fatter jeg ikke, hvad Evra laver med hende (ah OK, det gør jeg nok godt, men jeg fatter ikke hvorfor). Jeg kunne finde de første 50 på en dårlig lørdag aften, der er kønnere end hende.
Sagnas dame er da ellers helt okay 8)

Image

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Post by Blastino » 10. Feb. 2013 22:29

Såfremt intet er kommet frem, så må vi antage, at vores spillere er "uskyldige". Giggs, Rooney og nu Evra. 3 skandaler indenfor få år. Må da også indrømme, at jeg er overrasket over det med Sagna.

Aaaah, ville da gerne give hende den :wink: Jeg mener dog ikke, at hun er en 9'er eller 10'er.

Sagnas dame er en snack :lol: :wink:
Torreira <3

Post Reply