Odds-tråden - odds, tips & råd

Diskussion om alt det som ikke passer ind i nogle af de ovenstående kategorier. Alt fra PC spil, sport, film, kunst, kultur, til køb/salg/bytte osv.

Moderator: admin

Post Reply
Olitast
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Re: Odds-tråden - odds, tips & råd

Post by Olitast » 31. Oct. 2015 15:29

Olitast wrote:
Steensen wrote:Er der nogle der har guld til weekenden?
Chelsea - Liverpool 1 - Odds 2,05
Watford - West Ham 2 - Odd 2,95

Mourinho altid god i hjemmekampe imod "storhold".
Watford har tabt de to sidste hjemmekampe, West Ham har vundet 4 og spillet 1 uafgjort i sine sidste 5 udekampe.

Jeg spiller næsten aldrig, men jeg tænker at gøre det her, da jeg alligevel har en 100-lap flydende.
Det her er de bedste 100 kr. jeg har doneret til Danske Spil. Chelseas kollaps gør mig mere glad, end 600 kr. nogensinde ville kunne.

Bargan
Arsenal Danmark medlem

Post by Bargan » 31. Oct. 2015 15:45

Det her er de bedste 100 kr. jeg har doneret til Danske Spil. Chelseas kollaps gør mig mere glad, end 600 kr. nogensinde ville kunne.[/quote]

Hehe det er sjovt.

Jeg kan da lige byde ind med mit langskud for lørdagen.

Hjemmesejre til WBA, Burnley og Scunthorpe. Købt til odds 10,26 hos Danskespil.

theo-walcott
Normal Bruger

Post by theo-walcott » 3. Nov. 2015 16:31

Chl-triple...

Man Utd - CSKA Moskva # 1-tal
Chelsea - Dinamo Kiev # 1-tal
Benfica - Galatasaray # Begge scorer

Odds 4,88

Det kan få alvorlige konsekvenser for de to engelske hold, hvis de ikke vinder disse, på papiret, overkommelige kampe.
De får ikke bedre rammer for en sejr, og de er ganske fint betalt. United (1,57) + Chelsea (1,73)... Chelsea havde bogstaveligt talt stolpe ud i Kiev, men hjemme bør de kunne vinde. Den sidste med Benfica og Gala er ren og skær mavefornemmelse. Sådan en kamp der i mit hoved bliver 3-2 til Benfica :D

theo-walcott
Normal Bruger

Post by theo-walcott » 5. Nov. 2015 15:43

Katjiiing... Det var en af de bedre. 2,5kg for en 500 krone.. Nu må de gerne yngle lidt.. :D

Kupon 1:
Kazan-Liverpool # 2-tal
Tottenham-Anderlect # 1-tal
Odds 3,15 for 200 kr.

Kupon 2:
Tottenham-Anderlect # 1-tal og begge scorer
Kazon-Liverpool # 2-tal
Napoli-FCM # 2-tal og begge scorer
Odds 173 for 50 kr.

Den sidste er nok penge ud af vinduet, men jeg prøver sgu alligevel. Napoli klaskede FCM i første møde, og italienerne frygter dem nok ikke det mindste. Det håber jeg, at de kan vende til deres fordel. Kunne forestille mig Napoli stiller med mange reserver, og måske kan midtjyderne tage dem på sengen med en hurtig scoring.

theo-walcott
Normal Bruger

Post by theo-walcott » 6. Nov. 2015 15:19

Nå men det går jo meget godt... :) Det var lige til øllet i går med Scum.. Dem skal vi simpelthen slå på søndag, ellers begynder jeg at græde. Der er ikke det vilde fodbold på programmet i dag, så jeg prøver mig med en såkaldt lotto-kupon. Gemmer de store kuponer til weekenden.

Nottingham-Derby # 2-tal
Sønderjyske-Aab # 2-tal og begge scorer
Roskilde-Horsens # 2-tal og begge scorer
Angers-Rennes # Uafgjort

Odds 153 for 70 kr.

theo-walcott
Normal Bruger

Post by theo-walcott » 23. Nov. 2015 12:29

Havde vi slået WBA havde jeg vundet 14.000... Er jeg bitter, Ja......

Blastino
Arsenal Danmark medlem

Post by Blastino » 24. Nov. 2015 21:35

theo-walcott wrote:Havde vi slået WBA havde jeg vundet 14.000... Er jeg bitter, Ja......
Hold kæft hvor er det ærgerligt! Vanvittigt godt oddset ellers!
Torreira <3

theo-walcott
Normal Bruger

Post by theo-walcott » 25. Nov. 2015 13:10

Blastino wrote:
theo-walcott wrote:Havde vi slået WBA havde jeg vundet 14.000... Er jeg bitter, Ja......
Hold kæft hvor er det ærgerligt! Vanvittigt godt oddset ellers!
Hehe ja, der var vi godt nok ikke i højkurs hos mig. Jeg havde Arsenal og Chelsea til at vinde med cleansheet igår i aftenens ChL. Nu prøver jeg et langskud med Wolfsburg, Real Madrid og United præcis 1.

Olitast

Post by Olitast » 25. Nov. 2015 13:49

theo-walcott wrote:Hehe ja, der var vi godt nok ikke i højkurs hos mig. Jeg havde Arsenal og Chelsea til at vinde med cleansheet igår i aftenens ChL. Nu prøver jeg et langskud med Wolfsburg, Real Madrid og United præcis 1.
Af ren interesse hvad er så dit oddsbudget pr. måned? Du virker til at oddse ret meget/mange penge, så du er måske også god til det. Får du overordnet set overskud? :)

theo-walcott
Normal Bruger

Post by theo-walcott » 25. Nov. 2015 23:35

For fuck sake United hvordan helvede kan man ikke slå PSV hjemme, når man har kniven for struben??! Hvis de ikke vinder i Wolfsburg, som btw. er ubesejret hjemme, så ryger de ud, hvis altså PSV slår Moskva, som kun har EL at spille for. Lad os krydse fingre for det!
Olitast wrote:
theo-walcott wrote:Hehe ja, der var vi godt nok ikke i højkurs hos mig. Jeg havde Arsenal og Chelsea til at vinde med cleansheet igår i aftenens ChL. Nu prøver jeg et langskud med Wolfsburg, Real Madrid og United præcis 1.
Af ren interesse hvad er så dit oddsbudget pr. måned? Du virker til at oddse ret meget/mange penge, så du er måske også god til det. Får du overordnet set overskud? :)

Jeg har ikke rigtig noget budget. Jeg er på SU. Starter i det små og når jeg får bygget et lidt større beløb op (500-2000), så jeg jagter jeg den helt store gevinst. Jeg vandt 2500 forleden. Så gik jeg næsten all in i weekenden (2000kr) på United, Chelsea, City-Liverpool (begge scorer) og ja så selvfølgelig Arsenal - desværre. Der gik jeg efter jackpotten som havde givet 14.000 kr. Så vandt jeg 1200 i midtugen og i dag havde jeg smidt 500 kr. på Wolfsburg, Real Madrid og United til at vinde kampen med præcis 1 mål. Den havde givet 10.000 kroner, så man kan vidst godt sige jeg er lidt af en ulykkesfugl lige pt. :cry: Jeg har bestemt ikke overskud, hvis du måler mig igennem mine 23-leveår :D Jeg anser mig selv for at være skarp, men måden jeg spiller på fører ikke til overskud på den lange bane. Jeg jagter succes på den korte bane. Det andet har jeg hverken kapital eller tålmodighed til.

theo-walcott
Normal Bruger

Post by theo-walcott » 27. Nov. 2015 23:42

Et par PL-krydser for et par småkroner..

Tottenham-Chelsea X
Leicester-Man U X
Man City - Saints (0-1) X
Norwich-Arsenal (1-0) X

Olitast

Post by Olitast » 1. Dec. 2015 23:34

Jeg vandt 400 for en 50'er for en uge siden på Champions League, og nu brugte jeg 100 af dem på at spille Everton og Stoke i aften, der ligeledes gav 400 retur, så pengene er blevet 14-doblet på kort tid. Jeg er nok kylling til bare at kalde det dét i denne omgang af frygt for at miste det hele igen, haha.

theo-walcott
Normal Bruger

Post by theo-walcott » 6. Dec. 2015 13:09

Tillykke Olitast..
Jeg har sidste skud i bøssen på et lidt større beløb inden jeg skal til at bygge min bankroll op igen.

Triple til denne rundes ChL-bold:

PSV-Moskva 1-tal
Olympiakos-Arsenal 2-tal
Chelsea-Porto 1-tal

300 kroner på odds 8.

Det er ren motivationsfaktor jeg går udfra i dette spil. Alle hold er tvunget til at vinde, hvis de vil være sikker på videre deltagelse. Alle giver omkring odds 2, hvilket jeg vurderer som for højt. Vi skal nok slå Olympiakos, men om vi går videre ved jeg ikke.

Olitast

Post by Olitast » 6. Dec. 2015 17:12

theo-walcott wrote:PSV-Moskva 1-tal
Olympiakos-Arsenal 2-tal
Chelsea-Porto 1-tal

300 kroner på odds 8
Den ser rigtig fræk ud. Jeg kunne godt finde på at kopiere den.

theo-walcott
Normal Bruger

Post by theo-walcott » 6. Dec. 2015 18:19

Olitast wrote:
theo-walcott wrote:PSV-Moskva 1-tal
Olympiakos-Arsenal 2-tal
Chelsea-Porto 1-tal

300 kroner på odds 8
Den ser rigtig fræk ud. Jeg kunne godt finde på at kopiere den.
Jeg er næsten 100 procent på, at vi slår Olympiakos i Grækenland. Vi har bevist mange gange, at vi kan, når vi har kniven for struben. Men igen er vi ikke videre bare ved en sejr. Man kunne også være fræk at spille os til at vinde med 2, hvilket jeg også tror bliver tilfældet. Jeg er mest usikker på Chelsea, da jeg ikke kender Porto's niveau. PSV har gjort det fremragende i den hollandske. Og de har mulighed for at gøre Man U til sorte per i gruppen. De har en svær udekamp mod Wolfsburg, hvor jeg max tror på, at de får en uafgjort. De spiller som en sæk lort.

Post Reply