Fantasy Premier league

Diskussion om alt det som ikke passer ind i nogle af de ovenstående kategorier. Alt fra PC spil, sport, film, kunst, kultur, til køb/salg/bytte osv.

Moderator: admin

Laurman
Normal Bruger

Post by Laurman » 16. Aug. 2013 16:23

Olitast wrote:
Wengers globalisering wrote:Spændende samtale. Jeg købte "DangerDoom - The Mouse and the Mask" på Vinyl for et par år siden og synes er det er ret fedt album og faldt over hele "Madvillain - Madvillainy" på youtube for et par uger siden. Er på ingenmåde musik nørd, men synes det fedt at man på underlige steder som her kan finde en "ny" kunstner.
Uha, ja, The Mouse and the Mask er også en rigtig svedig plade, som dog er i den mere poppede del af DOOMs (just remember, ALL CAPS when you spell the man name) katalog.

Fedt at du også har fået øjnene op for Madvillainy - der er YouTube slet ikke så skidt endda til at foreslå nye, relaterede videoer.

Arsenal- OG DOOM-fans. Hvem skulle have troet det fandtes? Det er lige før, at jeg man-crusher.
På papir lyder Arsenal- og DOOM-fans godt nok som noget nær det perfekte menneske :D
Arsenal.

Dennis--G
Arsenal Danmark medlem

Post by Dennis--G » 27. Aug. 2013 18:43

Jeg vidste godt det ville blive nemt, men jeg havde ikke regnet med det ville blive SÅ nemt! Kunne man få noget konkurrence gutter?😉

Laurman
Normal Bruger

Post by Laurman » 27. Aug. 2013 18:49

Dennis--G wrote:Jeg vidste godt det ville blive nemt, men jeg havde ikke regnet med det ville blive SÅ nemt! Kunne man få noget konkurrence gutter?😉
Bare vent, mit hold til næste runde er meget bedre! Jeg startede virkelig dårligt ud!

Men du er godt nok startet ret fornuftigt ud, må jeg indrømme!
Arsenal.

Dennis--G
Arsenal Danmark medlem

Post by Dennis--G » 13. Sep. 2013 10:21

Laurman wrote:
Dennis--G wrote:Jeg vidste godt det ville blive nemt, men jeg havde ikke regnet med det ville blive SÅ nemt! Kunne man få noget konkurrence gutter?😉
Bare vent, mit hold til næste runde er meget bedre! Jeg startede virkelig dårligt ud!

jeg føler mig nu stadig ikke besynderligt presset, er du snart ved at oppe dig?
Hvad er i øvrigt navnet på dit hold?

Laurman
Normal Bruger

Post by Laurman » 13. Sep. 2013 12:40

Dennis--G wrote:
Laurman wrote:

jeg føler mig nu stadig ikke besynderligt presset, er du snart ved at oppe dig?
Hvad er i øvrigt navnet på dit hold?
Jeg startede ud i bunden, men arbejder mig roligt og sikkert op ad :wink:

Navnet er: Flemmings Helte
Arsenal.

Olitast
Site Moderator Arsenal_Danmark_medlem

Post by Olitast » 13. Sep. 2013 13:27

Jeg kan simpelthen ikke have med at gøre, at jeg har betalt i dyre domme for Santi Cazorla, og at han så indtil videre har skrabet sådan ca. ingen point sammen. Forhåbentlig laver han 8 basser og 5 assists i morgen :).

Det er egentlig lidt træls, at midtbanespillere ikke bliver vurderet på andet end mål og assists. De defensive midtbanespillere er mere eller mindre værdiløse. Hvad med også at tage pasningsprocent, key-passes, tacklinger etc. med ind i vurderingen, når man nu oven i købet har alle disse stats alligevel?

Dennis--G
Arsenal Danmark medlem

Post by Dennis--G » 13. Sep. 2013 14:40

Olitast wrote:Jeg kan simpelthen ikke have med at gøre, at jeg har betalt i dyre domme for Santi Cazorla, og at han så indtil videre har skrabet sådan ca. ingen point sammen. Forhåbentlig laver han 8 basser og 5 assists i morgen :).

Det er egentlig lidt træls, at midtbanespillere ikke bliver vurderet på andet end mål og assists. De defensive midtbanespillere er mere eller mindre værdiløse. Hvad med også at tage pasningsprocent, key-passes, tacklinger etc. med ind i vurderingen, når man nu oven i købet har alle disse stats alligevel?
Jeg er så yderst tilfreds med mit køb af ramsey som må siges at have haft en fin sæsonstart. Cazorla var for mig overvurderet når man sammenligner med antallet af point og pris..

Det bliver de altså også. Det bliver bare kalkuleret under det som kaldes bonus point, det kam være en længere række ting. Jeg har overvejet at investere i dm spillere fordi de giver helt fine point, man får jo stadig for clean sheets. Du skulle tjekke denne side ud http://fantasy.premierleague.com/rules/

Olitast

Post by Olitast » 13. Sep. 2013 14:58

Dennis--G wrote:
Olitast wrote:Jeg kan simpelthen ikke have med at gøre, at jeg har betalt i dyre domme for Santi Cazorla, og at han så indtil videre har skrabet sådan ca. ingen point sammen. Forhåbentlig laver han 8 basser og 5 assists i morgen :).

Jeg er så yderst tilfreds med mit køb af ramsey som må siges at have haft en fin sæsonstart. Cazorla var for mig overvurderet når man sammenligner med antallet af point og pris..

Det bliver de altså også. Det bliver bare kalkuleret under det som kaldes bonus point, det kam være en længere række ting. Jeg har overvejet at investere i dm spillere fordi de giver helt fine point, man får jo stadig for clean sheets. Du skulle tjekke denne side ud http://fantasy.premierleague.com/rules/
Den første del er selvfølgelig fuldstændig subjektiv, men jeg er sikker på, at Cazorla nok skal komme efter det før eller siden - ellers har jeg bare en tilsvarende dyr udskiftning jeg kan sætte ind på et tidspunkt :).

Mht. bonuspoint bliver de tildelt kampens spiller, og her er clean sheets til en midtbane fx ikke kalkuleret med. Desuden vil jeg også argumentere for, at det at være en af kampens bedste tre spillere burde give flere point (end de nuværende hhv. 3, 2 og 1 point), end hvis en angriber scorer et enkelt heldigt mål (4 point).

Desuden giver clean sheets for midtbanespillere kun 1 point - her vil jeg også argumentere for, at offensive midtbanespillere ikke burde få noget som helst, hvor fx Ramsey, Carrick, Mikel el.lign. som ikke bidrager med meget offensivt burde få flere point for et clean sheet.

Generelt er offensivt end-product langt bedre belønnet end defensivt arbejde, men uanset hvordan man laver systemet, så vil der selvfølgelig altid være nogle, der er utilfredse. Ovenstående er bare mine 2 cents.

Dennis--G
Arsenal Danmark medlem

Post by Dennis--G » 22. Sep. 2013 12:54

Det er for nemt det her, simpelthen for nemt...

ZlatkoM
Normal Bruger

Post by ZlatkoM » 1. Aug. 2014 8:30

Nå drenge, så er det ved at være tid igen.

fantasy.premierleague.com

Arsenal Danmark liga nummer : 103102-183255

I år får i høvl

... måske.
Stolt Arsenal fan i modgang og modgang!

"Einstein once said the definition of insanity is doing the same thing, over and over and over again, expecting different results. Arsenal have become a home for the insane, with Wenger AND the board running the asylum with seemingly no escape."

Olitast

Post by Olitast » 1. Aug. 2014 9:18

ZlatkoM wrote:Nå drenge, så er det ved at være tid igen.

fantasy.premierleague.com

Arsenal Danmark liga nummer : 103102-183255

I år får i høvl

... måske.
Jeg har deltaget med mit hold, "Madvillain".

Laurman
Normal Bruger

Post by Laurman » 1. Aug. 2014 12:26

Jeg har også deltaget med mit hold "Flemmings Helte"
Arsenal.

Dennis--G
Arsenal Danmark medlem

Post by Dennis--G » 1. Aug. 2014 16:12

Dennis--G er selvfølgelig også med.

Fkronbo
Normal Bruger

Post by Fkronbo » 10. Aug. 2014 23:43

jeg er med, med holdet: Costa Formaliño

Dennis--G
Arsenal Danmark medlem

Post by Dennis--G » 28. Aug. 2014 12:08

De 4 øverste hold ligger med 2 points afstand pt. Kæmpe drama vi har i PL fantasy ligaen.

Post Reply