Arsenal - Nottingham Forrest (EFL Cup)

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Post Reply
peterdebel
Normal Bruger

Arsenal - Nottingham Forrest (EFL Cup)

Post by peterdebel » 24. Sep. 2019 6:35

Image

Tid: 20.45
Sted: Emirates Stadium
Tv: 6'ern.

Vi møder det tidligere europæiske storhold Nottingham Forrest i den lille Cuptunering. Holdet har kun tabt 1 gang i år (!) og tidligere i turneringen slået hold som Swansea, Leeds, Fulham og Derby, så det er flot de er kommet så langt.

Da vi snart møder stærkere modstand i PL, er det interessant hvordan Emery & Co. vil blande kortene.

Kunne godt tænke mig noget a la, hvor Aubameyang og Guendouzi begge skal have pause. Bliver det med Bellerin og Chambers i forsvaret? og er Martinelli klar på flere udfordringer i angrebet? Er der plads til Özil og Saka?

Martinez
Bellerin Mavropanos/Chambers? Holding Tierney
Torreira Willock
Nelson Özil Smith-Rowe
John-Jules/Martinelli

Der er ingen ekstra tid så efter 90 minutter og uafgjort, bliver det straffespark.

Velkommen tilbage, Jenks!! 8)

Vi skal forberede os til Unitedkampen på OT.... :? så kampen har alligevel betydning på mange områder for vores selvtillid og kampform!

Er der enighed om opstillingen?

God kamp til alle Gooners. :)
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Arsenalgogo
Normal Bruger

Re: Arsenal - Nottingham Forrest (EFL Cup)

Post by Arsenalgogo » 24. Sep. 2019 9:30

Code: Select all

Tid: 20.45
 Sted: Emirates Stadium
 Tv: 6'ern.

Vi møder det tidligere europæiske storhold Nottingham Forrest i den lille Cuptunering. Holdet har kun tabt 1 gang i år (!) og tidligere i turneringen slået hold som Swansea, Leeds, Fulham og Derby, så det er flot de er kommet så langt. 

Da vi snart møder stærkere modstand i PL, er det interessant hvordan Emery & Co. vil blande kortene.

Kunne godt tænke mig noget a la, hvor Aubameyang og Guendouzi begge skal have pause. Bliver det med Bellerin og Chambers i forsvaret? og er Martinelli klar på flere udfordringer i angrebet? Er der plads til Özil og Saka?

Martinez
 Bellerin Mavropanos/Chambers? Holding Tierney
 Torreira Willock
 Nelson Özil Smith-Rowe
 John-Jules/Martinelli

Der er ingen ekstra tid så efter 90 minutter og uafgjort, bliver det straffespark.

Velkommen tilbage, Jenks!! 8) 

Vi skal forberede os til Unitedkampen på OT.... :? så kampen har alligevel betydning på mange områder for vores selvtillid og kampform!

Er der enighed om opstillingen? 

God kamp til alle Gooners. :)
Til dels enig om, at det er en kamp der har betydning for OT næste mandag, men det også en kamp/tunering hvor vi har mulighed for at gå hele vejen.

Min opstilling hedder:

Martinez
chambers - mustafi - holding - sead
Willock - Torreira
Nelson - Øzil - Rowe
Martinelli.

Jeg ville ikke starte med et helt nyt forsvar, hvor 3 af dem "kun" har spillet 1-2 resevekampe.. det nok bedre man ser kampen an, og så skifte bellerin, Teirney og Mavropanos ind under kampen.

Det burde blive en sejr, men tror det bliver på et hængende hår idag.

GudEbening
Normal Bruger

Post by GudEbening » 24. Sep. 2019 9:37

Nottingham Forrest er absolut ikke et hold vi skal undervurdere, men jeg synes altid, det har været mærkeligt med denne turnering. Den er fed at bruge til at afprøve de unge, men derudover er der ikke er den store grund til at gå videre.

Jeg håber på en opstilling, hvor vi sparer alt, hvad spares kan og giver chancen til de hungrende unge:

Martinez
Chambers - Holding - Mustafi - Tierney
Xhaka(bænk ham til manU kampen) - Willock
Smith-rowe
Martinelli - Balogun/JohnJules - Nelson

Selvom det af og til ser sløjt ud med førsteholdet, har vi altså grund til at være glade for en så talentfund ungdomsafdeling. Hvor mange andre PL-klubber kan sige, at have så mange unge spillere, der banker på?

GOYG

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 24. Sep. 2019 20:02

Holdet:

Image

Spændende med Martinez, Holding, Tierney, Willock, Martinelli.

peterdebel
Normal Bruger

Post by peterdebel » 24. Sep. 2019 20:55

Post Reply