Bliv medlem af Arsenal Danmark

Velkommen til Arsenal Danmarks Debatforum. Information om debatforum. Site Admin og Site Moderator Teamet. Ordensreglement for Arsenal Danmarks Debatforum. Bliv registreret 'Arsenal Danmark medlem' på debatforum. Bliv medlem af Arsenal Danmark. Spørgsmål og svar om debatforum. Kritik og gode ideer.

Moderator: admin

Post Reply
Ginnerup
Site Admin Arsenal_Danmark_medlem

Bliv medlem af Arsenal Danmark

Post by Ginnerup » 29. Feb. 2008 10:55

Er det noget for dig at blive medlem af Arsenal Danmark?

Medlemskab af Arsenal Danmark koster 250 kr. om året.

Du kan læse mere om fordele ved medlemskab af Arsenal Danmark her.

Arsenal Danmark
Michael Ginnerup
Site Admin
Last edited by Ginnerup on 25. Jul. 2012 23:15, edited 1 time in total.

madsl
Arsenal Danmark medlem

Post by madsl » 17. Jul. 2012 15:50

Gider stadig ikke at høre på alt det negative pis!!

ZlatkoM
Normal Bruger

Re: Bliv medlem af Arsenal Danmark

Post by ZlatkoM » 6. Aug. 2015 12:51

Hej

Jeg prøver at tilmelde mig, men den vil ikke acceptere min betaling. Jeg har prøvet med to Mastercard, og ja, jeg er sikker på at der er penge nok på kortet :)

Er det evt. muligt at overføre pengene eller er vi så moderne at vi har noget Mobilepay eller lignende.

mvh
Zlatko

Ginnerup

Post by Ginnerup » 27. Aug. 2015 9:11

ZlatkoM wrote:Hej

Jeg prøver at tilmelde mig, men den vil ikke acceptere min betaling. Jeg har prøvet med to Mastercard, og ja, jeg er sikker på at der er penge nok på kortet :)

Er det evt. muligt at overføre pengene eller er vi så moderne at vi har noget Mobilepay eller lignende.

mvh
Zlatko
Det er en fejl at der ikke kan betales med Mastercard som der ellers står på siden. Det er vi ved at rette op på.

Det er ikke dit kort der er problemet. Hvis du ikke kan vente så brug evt. VISA hvis du har et.
Michael Ginnerup
Wherever. Forever. ARSENAL

ZlatkoM
Normal Bruger

Post by ZlatkoM » 9. Nov. 2015 9:06

[quote="Ginnerup"][quote="ZlatkoM"]Hej

mvh
Zlatko[/quote]

Det er en fejl at der ikke kan betales med Mastercard som der ellers står på siden. Det er vi ved at rette op på.

Det er ikke dit kort der er problemet. Hvis du ikke kan vente så brug evt. VISA hvis du har et.[/quote]

Er der en ETA på hvornår det bliver fikset? :)

Ginnerup

Post by Ginnerup » 17. Nov. 2015 15:28

ZlatkoM wrote:
Ginnerup wrote:
ZlatkoM wrote:Hej

mvh
Zlatko

Det er ikke dit kort der er problemet. Hvis du ikke kan vente så brug evt. VISA hvis du har et.
Er der en ETA på hvornår det bliver fikset? :)
Det har jeg desværre ikke.
Michael Ginnerup
Wherever. Forever. ARSENAL

Post Reply