Transport fra Stansted lufthavn til Finsbury Park

Diskussion om alt det som ikke passer ind i nogle af de ovenstående kategorier. Alt fra PC spil, sport, film, kunst, kultur, til køb/salg/bytte osv.

Moderator: admin

Post Reply
Carlo
Normal Bruger

Transport fra Stansted lufthavn til Finsbury Park

Post by Carlo » 22. Jul. 2017 18:06

Hej

Skal over og se Arsenal Brighton søndag d 1-10-17 og lander i Stansted lufthavn søndag kl. 8.15.
Kampen starter på Emirates kl. 12.00, og vil jo gerne nå et par pints i området inden kampen.
Er der nogle der ved hvilket tog jeg helt præcis skal tage for at komme til Finsbury Park, og hvad en retur billet typisk koster.

Hilsen Carlo

araAFC
Arsenal Danmark medlem

Re: Transport fra Stansted lufthavn til Finsbury Park

Post by araAFC » 30. Jul. 2017 0:05

Carlo wrote:
22. Jul. 2017 18:06
Hej

Skal over og se Arsenal Brighton søndag d 1-10-17 og lander i Stansted lufthavn søndag kl. 8.15.
Kampen starter på Emirates kl. 12.00, og vil jo gerne nå et par pints i området inden kampen.
Er der nogle der ved hvilket tog jeg helt præcis skal tage for at komme til Finsbury Park, og hvad en retur billet typisk koster.

Hilsen Carlo
Hej Carlo

Det mest effektive (effektiv rejsetid på omkring 40 minutter) fra Stansted Airport til Finsbury Park er følgende:
1) Tog (Stansted Express) fra Stansted Airport til Tottenham Hale. En returbillet koster omkring 250 kroner, men ofte er der rabatter, hvis man bestiller i god tid, eller hvis man rejser flere sammen.
2) Metro/Tube: Victoria Line fra Tottenham Hale til Finsbury Park

Bustransport til og fra lufthavnen er billigere.
1) Der vil det letteste umiddelbart være en bus til Stratford.
2) Metro/Tube: London Overground fra Stratford til Highbury and Islington, skift til Victoria Line og så til Finsbury Park

Derudover kan jeg anbefale app'en "Citymapper", når man skal rundt i London.

Post Reply