Newcastle - Arsenal (PL) 0-1 POST MATCH / MOM

Diskussion om Arsenals kampe. Herunder optakter, debat før kampen, M.O.M afsteminger og Post-match debat. Debat mens kampene foregår sker i 'Live Kampe'.

Moderator: admin

Hvem var kampens bedste Arsenal spiller?

Poll ended at 18. Aug. 2019 16:55

Leno
0
No votes
Maitland-Niles
6
29%
Chambers
1
5%
Sokratis
1
5%
Monreal
3
14%
Guendouzi
2
10%
Xhaka
0
No votes
Willock
1
5%
Mkhitaryan
0
No votes
Nelson
0
No votes
Aubamyenag.
7
33%
Ceballos
0
No votes
Pepe
0
No votes
Martinelli
0
No votes

Total votes: 21

peterdebel
Normal Bruger

Re: Newcastle - Arsenal (PL) 0-1 POST MATCH / MOM

Post by peterdebel » 12. Aug. 2019 20:55

levinas wrote:
12. Aug. 2019 9:50
Miserabel kamp. Meget lige, og kunne have gået begge veje.

Men når man ser hvilket hold vi stiller med, så er det vel forståeligt. Nelsson, Willock er jo alt for urutinerede til en udebanekamp nordpå. Det er kritisabelt når Liverpool, City, United og Spurs har holdet helt klar til sæsonstart og vi halter efter på det punkt. Det bliver noget helt andet i næste uge, det er jeg sikker på.
Til gengæld er Allison ude med skade i et par uger :) og vi møder dem om 2 uger
....Altid noget at brokke sig over når der postes.

Frankster
Normal Bruger

Post by Frankster » 12. Aug. 2019 23:08

Ikke en uheldig sejr, men dem tager vi også med.
Dernæst kan det vise sig godt på den lange bane, at vi allerede nu har flere squad spillere, der får kilometer i benene, og ved de er inde omkring holdet.
Om det var en gambling eller en nødvendighed skal jeg ikke kunne sige, men vi manglede godt nok mange, der ikke var helt klar, og så må vi håbe, at Londons politi får styr på Özil og Kolasinacs situation. Ok man har skader, men at skulle mangle spillere på grund af de oplever fare, er forrykt.

Af positive ting, synes jeg trods alt, der er mange situationer, hvor vi viser, der er kugler i shortsene mod et hold, der vil spille fysisk, og så synes jeg at Goundouzi har taget et ryk. Ikke en afgørende indsats, men jeg synes alligevel han virker mere moden med bolden og lægger til på sit fysiske spil (hvor jeg synes de største mangler er).
Plusser til Auba, og vores bagerste 5, der kommer godt igennem
Its all about the Premier League....
Its all about the Arsenal.

Wengers globalisering
Normal Bruger

Post by Wengers globalisering » 12. Aug. 2019 23:37

levinas wrote:

Men når man ser hvilket hold vi stiller med, så er det vel forståeligt. Nelsson, Willock er jo alt for urutinerede til en udebanekamp nordpå. Det er kritisabelt når Liverpool, City, United og Spurs har holdet helt klar til sæsonstart og vi halter efter på det punkt. Det bliver noget helt andet i næste uge, det er jeg sikker på.

Vigtigt at vi får de 3 point. Mom: Auba. Og Mikhi, der skal simpelthen være mere præcision på både pasninger og skud på mål. Det er forfærdeligt at se på.
Synes det er svært at bebrejde klubben for holdet ikke er mere klar allerede når man tænker på omstændighederne. Jeg er ganske sikker på, at sidste måned siden skulle Ozil, Lacazette, og Koscielny have startet kampen mod Newcastle.

Liverpool, Tottenham og City havde stortset truppen klar før transfervinduet åbnede.

United havde ikke holdet klar. Deres sidste og vigtigste indkøb kom ind torsdag aften.

Synes ikke kampen var lige. Newcastle var ringe og var generelt ufarlige. Arsenal var ikke gode, efter målet virkede sejren aldrig i fare.
Austin Powers: I've been frozen for 30 years. I've got to see if my bits and pieces are still working.

cnissen
Normal Bruger

Post by cnissen » 13. Aug. 2019 13:03

Wengers globalisering wrote:
12. Aug. 2019 23:37
levinas wrote:

Vigtigt at vi får de 3 point. Mom: Auba. Og Mikhi, der skal simpelthen være mere præcision på både pasninger og skud på mål. Det er forfærdeligt at se på.
Synes det er svært at bebrejde klubben for holdet ikke er mere klar allerede når man tænker på omstændighederne. Jeg er ganske sikker på, at sidste måned siden skulle Ozil, Lacazette, og Koscielny have startet kampen mod Newcastle.

Liverpool, Tottenham og City havde stortset truppen klar før transfervinduet åbnede.

United havde ikke holdet klar. Deres sidste og vigtigste indkøb kom ind torsdag aften.

Synes ikke kampen var lige. Newcastle var ringe og var generelt ufarlige. Arsenal var ikke gode, efter målet virkede sejren aldrig i fare.
Vedr. Spurs, så var det jo heller ikke fordi de imponerede.. Indtil Erisksen kom på banen famlede de virkelig, og oprykkerne havde altså fornuftige kontra chancer.
Kane scorer så et tilfældigt mål og lidt ekstra. Men de har brugt mange kræfter uden overhovedet at overbevise mig.

Jeg synes Emery skal have kredit for at give chancen til Nelson og Willock, samt for at investere det der var nødvendigt og ikke mere.
Hvis det havde været nødvendigt er jeg overbevist om at Laca kunne spille 90 minutter, så havde han bare været irriteret af ankelen endnu længere.
Vi så i Lacas første sæson, hvordan en lille ting i knæet drillede ham og det gik tydeligt ud over hans spil. Så rigtigt fint at passe på spillerne.
Jeg håber også at vi i denne sæson vil se en højere grad af kamp om pladserne og at det vil holde spillerne skarpe.
Willock og Nelson spillede sig i mine øjne ikke længere væk fra en start.
Og så er jeg vild(!) med Willocks tackling efter at Shelvey bryder ham i gulvet ved sidelinjen, den vildskab skal vi have ind på de fleste pladser! Laca har også den der fandenivoldskhed i sig.
https://www.instagram.com/p/B1ESDIInP2V/

Jeg synes det var dejligt at se Chambers med en koncentreret indsats. Newcastle var rigtigt dårlige, så det bliver spændende at se ham mod et mere udfordrende angreb.

Post Reply